Klacht Online.nl: Telefoneren met klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 88527
Gebruiker
IwanS
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Er moest een adrestoevoeging doorgevoerd worden, uiteindelijk is dit gelukt na lang wachten. Ik werd teruggestuurd naar de klantenservice en toen werd na een uur ineens de verbinding verbroken, waardoor ik nog niet weet hoe het er nu precies voor staat met mijn oude mailadres en de levertermijn. Ook de levering van het modem vindt nu op het verkeerde adres plaats, en dit kan ik niet zelf veranderen en Online blijkbaar ook niet. Ik voel me nu erg gefrustreerd!

De oplossing

Dat het ook mogelijk moet zijn om kosteloos contact op te nemen met de klantenservice. En dat het duidelijk geregeld wordt, niet dat er wordt gezegd dat het geregeld is terwijl dat niet zo is. En als het gesprek nog niet is afgerond en de verbinding wordt verbroken bel dan de klant terug, dat is wel zo klantvriendelijk!

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte IwanS,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Als u ons uw oude klantnummer geeft kunnen wij uw oude emailadres op Free zetten, zodat u hier nog gebruik van kunt blijven maken.
    Wat betreft de opleverdatum, de desired date staat gepland op 14 januari.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  2. Auteur
    IwanS
    Datum
    De ingansdatum zou iov met klantenservice vervroegd worden. Anders duurt het veel te lang, de ingangadatum was nl. 23 dec. Met 14 jan. ga ik niet akkoord. Welk nummer? Dat van mijn moeder waar het mail adres nu onder valt? Free stel ik wel op prijs!
  3. Auteur
    IwanS
    Datum
    Ps Hoe zit het nu met het pakketje dat naar nr. 56 is verstuurd zonder toevoeging L?
  4. Auteur
    IwanS
    Datum
    Misschien is het klantnummer van het abonnement dat ik had afgesloten, maar waar de adrestoevoeging niet aan was toegvoegd, oook nog handig. Dat is: 87253457 en ordernr. 12864.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte IwanS,
    Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken om uw klacht met u door te nemeb, helaas zonder succes. We hebben een voicemail bericht achtergelaten en proberen het later nogmaals.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  6. Auteur
    IwanS
    Datum
    Ik ben morgen, 19 december, vanaf 17.00 u telefonisch bereikbaar.
  7. Auteur
    IwanS
    Datum
    Ik vind het jammer dat ik nog steeds niet terug ben gebeld. Hierdoor weet ik nog niet wat de oplossing van dit probleem kan zijn, het zorgt bij mij voor de gedachte om het abonnement te annuleren. Zover ben ik nog niet, maar 14 januari vind ik persoonlijk dus onacceptabel, aangezien het al vanaf 23 december geleverd zou gaan worden.
  8. Auteur
    IwanS
    Datum
    Ik ben na vorige week donderdag 18 december helaas nog steeds niet teruggebeld. Ik zou het graag allemaal goed en snel willen regelen c.q. afhandelen.
  9. Auteur
    IwanS
    Datum
    Uiteindelijk ben ik niet terug gebeld en heb ik zelf nog een aantal keer moeten bellen. Helaas is nog niet alles geheel naar wens afgerond.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IwanS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen