Klacht Online.nl: Telefoneren met klantenservice

IwanS

Er moest een adrestoevoeging doorgevoerd worden, uiteindelijk is dit gelukt na lang wachten. Ik werd teruggestuurd naar de klantenservice en toen werd na een uur ineens de verbinding verbroken, waardoor ik nog niet weet hoe het er nu precies voor staat met mijn oude mailadres en de levertermijn. Ook de levering van het modem vindt nu op het verkeerde adres plaats, en dit kan ik niet zelf veranderen en Online blijkbaar ook niet. Ik voel me nu erg gefrustreerd!

Dat het ook mogelijk moet zijn om kosteloos contact op te nemen met de klantenservice. En dat het duidelijk geregeld wordt, niet dat er wordt gezegd dat het geregeld is terwijl dat niet zo is. En als het gesprek nog niet is afgerond en de verbinding wordt verbroken bel dan de klant terug, dat is wel zo klantvriendelijk!

Online.nl
    Geachte IwanS,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Als u ons uw oude klantnummer geeft kunnen wij uw oude emailadres op Free zetten, zodat u hier nog gebruik van kunt blijven maken.
    Wat betreft de opleverdatum, de desired date staat gepland op 14 januari.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (IT)
    IwanS
    De ingansdatum zou iov met klantenservice vervroegd worden. Anders duurt het veel te lang, de ingangadatum was nl. 23 dec. Met 14 jan. ga ik niet akkoord. Welk nummer? Dat van mijn moeder waar het mail adres nu onder valt? Free stel ik wel op prijs!
    IwanS
    Ps Hoe zit het nu met het pakketje dat naar nr. 56 is verstuurd zonder toevoeging L?
    IwanS
    Misschien is het klantnummer van het abonnement dat ik had afgesloten, maar waar de adrestoevoeging niet aan was toegvoegd, oook nog handig. Dat is: 87253457 en ordernr. 12864.
    Online.nl
    Geachte IwanS,
    Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken om uw klacht met u door te nemeb, helaas zonder succes. We hebben een voicemail bericht achtergelaten en proberen het later nogmaals.
    Klantenservice Online.nl (IT)
    IwanS
    Ik ben morgen, 19 december, vanaf 17.00 u telefonisch bereikbaar.
    IwanS
    Ik vind het jammer dat ik nog steeds niet terug ben gebeld. Hierdoor weet ik nog niet wat de oplossing van dit probleem kan zijn, het zorgt bij mij voor de gedachte om het abonnement te annuleren. Zover ben ik nog niet, maar 14 januari vind ik persoonlijk dus onacceptabel, aangezien het al vanaf 23 december geleverd zou gaan worden.
    IwanS
    Ik ben na vorige week donderdag 18 december helaas nog steeds niet teruggebeld. Ik zou het graag allemaal goed en snel willen regelen c.q. afhandelen.
    IwanS
    Uiteindelijk ben ik niet terug gebeld en heb ik zelf nog een aantal keer moeten bellen. Helaas is nog niet alles geheel naar wens afgerond.

IwanS

Ook een klacht indienen over Online.nl?