Klacht Online.nl: Telefonie doet het niet

Oekie

Ik heb al jarenlang online internet en heb ook telefonie er pas bij en tv komt er nog aan echter als ik bel vanaf een ander nummer dan krijg ik een voicemail te horen en wordt mijn telefoonnummer herhaald kan echter niet bellen

Dat het verholpen wordt want ik had altijd hoge telefoonrekeningen bij mijn andere aanbieder krijg donderdag ook mijn tv aansluiting en wil graag dat alles goed werkt heb met internet nooit problemen gehad ben al jarenlang klant van jullie

Online.nl
    Beste mevrouw Madna,
    We laten direct controleren of er vanuit ons alles goed gaat met telefonie. U krijgt zo snel mogelijk bericht hierover.
    Online.nl Klantenservice
    Oekie
    Vandaag deed de telefoon het weer soms in gespreks toon hoop dat het goed blijft gaan heb wel kunnen bellen
    Online.nl
    Beste mevrouw Madma,
    Na onderzoek te hebben gedaan kunnen wij technisch geen problemen vinden. Om toch in meer detail onderzoek te kunnen verrichten vragen wij u de datum en tijdstip te verzamelen wanneer deze klacht zich voordoet.
    Onmline.nl Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?