Klacht Online.nl: telefonie werkt na overgang niet, helpdesk niet bereikbaar en terugbellen na melding via internet site gebeurt ook niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92072
Gebruiker
Harry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuw abo internet, tv en bellen: na een aansluitprobleem werken internet en tv wel maar bellen nog steeds niet: eerder deze week kreeg ik een tuut-tuut ipv een kiestoon, maar die krijg ik nu ook niet meer: eerder deze week kon ik een nummer draaien (van eigen gsm), waarna ik wel een overgaande telefoon hoorde, maar waarbij mijn gsm stil bleef
Ik heb herhaalde pogingen gedaan om contact op te nemen met helpdesk, maar de wachttijden zijn echt te lang (en dat voor 1 euro per gesprek...). Meerdere malen een verzoek tot terugbellen achtergelaten via de site, maar dit is tot op heden nog niet gebeurd

De oplossing

1) Contact vanuit de helpdesk
2) oplossen telefonie probleem
3) verbetervoorstel bereikbaarheid van de helpdesk (uiteraard is dit een wrang geintje, maar jullie zouden jezelf daar toch een dienst mee bewijzen....)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Harry
    Datum
    Ik heb ondertussen na ruim 50 minuten wachten (voor de 10e keer) een medewerker aan de lijn gekregen. Die heeft een password ergens ingevoerd, modem 10 sec uit, nog een handeling en toen werkte de telefoon!!!!! YES, eindelijk.
    Medewerkers zijn vriendelijk en voor mij deskundig, bereikbaarheid van de helpdesk is echt onder de maat: hij gaf wel aan dat er ondertussen nieuwe medewerkers zijn aangenomen en dat deze in training zijn. maand geen incasso zou toch een nette compensatie zijn voor iritat

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen