Opgelost door Online.nl: telefonie werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105665
Gebruiker
Max
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Telefonie van mijn online-aansluiting werkt geregeld niet. Er is geen kiestoon (dus kan niet bellen) of ik kan niet gebeld worden. Pas na resetten van het modem werkt deze weer. Dit is bijna wekelijks nodig.

De oplossing

ik hoef geen oplossing, ik beeindig mijn abonnement met online toch z.s.m.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Max,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het morgen nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Max,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Max
    Datum
    zeer netjes te woord gestaan en afgehandeld. Prima en snel geregeld. Fijn !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Max
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen