Opgelost door Online.nl: telefonie werkt weer niet

YW

18 juni na online overgestapt en met heel veel problemen.
hiervoor moet nog een compensatie plaats vinden.
Nu is ons oude tel eindelijk om gezet en dit zou ons medegedeeld worden, niet dus.
Vrijdag belt ziekenhuis dat wij niet bereikbaar zijn op huislijn niet met oude tel of andere nummer.
zaterdag dus weer bellen met online enwisten ook niet onder welk nummer ik nu bereikbaar ben. Samen met online uitgeprobeerd en inderdaad het oude nummer wat mee zou gaan en weken duurde was nu geactiveerd, maarkan wel bellen, maar niet gebeld worden.
online heeft weer eens een ticket gemaakt waar we op moeten wachten dat ze herstellen.
online neemt klachten van hier sneller op hebben we gemerkt dus hopen dat wij snel weer bereikbaar zijn voor ziekenhuis en familie

Nu toc eens tijd voor een oplossing enredelijke compensatie
Bij de volgende klacht zullen wij breken met online

Online.nl
    Geachte YW,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte YW,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
    Netjes op gelost
    helaas vandaag weer moeten mee krijgen dat we een Europa belanden hebben en elk gesprek zou 0.10 bent kosten die wij plegen naar gewoon volle pond berekend wordt, dus we hazen weer met online aan de telefoon.

YW

Ook een klacht indienen over Online.nl?