Klacht Online.nl: Telefoon afgesloten na niet betaalde foutieve rekening.

JanOetEanske

Na 5 maanden gezeur dacht ik eindelijk van het online spook bevrijd te zijn. Maar helaas ik heb alweer het volgende probleem. De rekening van november was € 111,11 te hoog. Ik heb dus de afboeking teruggehaald. Terwijl ik precies aan het uitzoeken was wat er allemaal niet klopte en die van vorige maand klopte niet, werd mijn telefoon afgesloten wegens een betalingsachterstand. Ik kreeg een mail dat ik niet meer naar het buitenland kon bellen. Maar inmiddels is mijn telefoonlijn nu 7 dagen morsdood. Ik heb gebeld en het probleem uitgelegd en zou zo spoedig mogelijk weer aangesloten worden want het klopte inderdaad niet dat er gesprekskosten bovenop het starttarief worden berekend. De financiële afdeling zou er zo snel mogelijk naar kijken en zorgen dat de telefoon weer ging werken. Ik wacht inmiddels alweer sinds maandag op aansluiting, nog steeds niets. Ik zou in oktober € 65,30 aan te veel betaalde abonnementskosten van mijn vorige abonnement terugkrijgen. Sorry andere afdeling

Ik wil mijn telefoon weer kunnen gebruiken en wel ASAP. Het geld van mijn oude abonnement wat ik nog te goed had wil ik ASAP terugkrijgen. Is per 1 oktober beloofd, blijkt op te verrekenen te hebben gestaan na navragen. Kan nu nog 6 tot 8 weken duren de refund aanvraag. Belachelijk omdat ik er al 10 weken op zit te wachten. Maar ja ik krijg nu een maand gratis abonnement na de problemen van de afgelopen 5 maanden, dus wat zeur ik, ik betaal toch ook geen abonnement deze maand. Moet blij zijn dat ik in ieder geval internet en televisie heb. Alle extra telefoonkosten daar hebben we het maar even niet over, want dat interesseerde jullie de vorige keer ook niet toen jullie mijn oude nummer niet konden porteren naar het nieuwe abonnement. Ben niet weer zo gek weken op mijn vaste telefoonnummer te wachten. DUS AKTIE GRAAG. En compensatie voor alle extra mobiele telefoonkosten van mijn vrouw en mij.

JanOetEanske
    Ik vraag me af of mijn klacht nu nog serieus genomen wordt. Jullie maken de ene na de andere blunder en wij kunnen constant op de blaren zitten. Mijn telefoon is nu alweer meer dan een week afgesloten. Jullie medewerker die ik maandag heb gesproken heeft toen al geconstateerd dat de fout bij jullie ligt, wees dan ook zo groot dat je het probleem zo snel mogelijk oplost. Ik heb gewoon niet de financiële ruimte om te zeggen, ach boek maar wat af van mijn rekening of het nou klopt of niet. HELP!!
    Geachte JanOetEanske,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.

Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    JanOetEanske
    Ik heb vanmorgen inmiddels de creditnota van mijn oude abonnement uitbetaald gekregen. Daarvoor bedankt. Maar het probleem van het niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden is nog steeds aanwezig. Zouden jullie kunnen kijken of dit ook nog voor het weekeinde opgelost kan worden. Laat me weten wat het juiste bedrag moet zijn om over te maken.
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

JanOetEanske
    Het leuk dat jullie geen invloed kunnen uitoefenen op het weer aansluiten van de telefoonlijn. Maar de financiële afdeling heeft al sinds maandag de tijd gehad om uit te zoeken wat ik precies moet betalen. Ik heb er een uurtje over gedaan om er achter te komen dat ik € 111,11 teveel moest betalen. Ik had net weer een beetje vertrouwen terug in online, maar dat is na 8 dagen zonder telefoon weer weg. Wat moet ik betalen dan kan ik geld overmaken en kunnen jullie me voor het weekend aansluiten
    NOGMAALS HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VERTEL ME WAT IK NOG MOET BETALEN, ZODAT MIJN TELEFOON HET WEER DOET. JULLIE DOEN OP DEZE MANIER NIET ECHT AAN KLANTENBINDING. SORRY MENEER U BENT ELKE KEER DE PINEUT. MAAR WE NEMEN U SERIEUS EN ZULLEN HET PROBLEEM ZO SNEL MOGELIJK VERHELPEN.
    HELAAS WERKT DAT BLIJKBAAR NIET ZO BIJ JULLIE.
    HHHHHHHHHHEEEEEEEELLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JanOetEanske
    HALLO IS DAAR IEMAND. WEER 2 DAGEN VERDER GEEN REACTIE GEEN TELEFOON. iK ZIT MORGEN DOOR EEN FOUT VAN JULLIE ALWEER 3 WEKEN ZONDER TELEFOON. HOE GAAN JULLIE DIT NU WEER COMPENSEREN. DE TV EN HET INTERNET AFSLUITEN ALS IK WEER EENS EEN KEER EEN MAAND GEEN ABONNEMENTSKOSTEN HOEF TE BETALEN. MOET ALLES EN IEDEREEN MET MOBIEL BELLEN EN DAT KOST MIJ KLAUWEN VOL GELD. SCHUD DIE FINANCIËLE AFDELING EENS EVEN WAKKER EN LAAT ZE ME VERTELLEN WAT HET JUISTE BEDRAG IS WAT IK MOET BETALEN. HELP HELP HELP!
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon wederom telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Beste Carmen,

Heb je geprobeerd terug te bellen, maar het was volgens een collega van jou niet mogelijk om me door te verbinden. Volgens hem was de betalingsachterstand nog € 21,60. Door dit bedrag over te maken onder vermelding van mijn klantnummer zou de telefoon weer aangesloten worden. Volgens jou zou de telefoon direct weer werken. War hb ik fout gedaan ? Zou je me nog een keer kunnen bellen.
    Beste Carmen,
    (Of iemand anders als je vandaag niet werkt). Ik heb nadat ik gistermiddag de betalingsachterstand van € 21,60 (volgens een collega van jou) had weggewerkt en dit geen telefoon aansluiting tot gevolg had gisteravond dan maar de nota van december van € 76,54 ovv het notanummer overgemaakt. Heb vanmorgen de router nog een keer herstart, maar nog steeds geen telefoon. Kan je ervoor zorgen dat het vandaag weer gaat werken(voordat iedereen ineens met kerstvakantie blijkt te zijn.
    JanOetEanske
    Ik ben de rest van de dag slecht bereikbaar ivm allerlei kerstvoorstellingen van mijn kinderen. Ik hoop dat jullie andere klanten met een zelfde probleem wat sneller helpen bij een door jullie gegenereerd probleem. Vanmiddag weer telefoon graag. Mijn vrouw en ik hebben verdorie weken mobiel moeten bellen, omdat jullie een probleem niet binnen een paar dagen kunnen oplossen. Zoals je collega liet doorschemeren, als je niet betaald zijn ze onverbiddelijk, ook als wij blunders maken.
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas nogmaals zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste Carmen,

Wanneer heb ik nou eindelijk weer telefoon ? Heb vorige week woensdag de mede door jullie veroorzaakte achterstnd betaald en ook nog eens de nota van December met daarin de achterstnd verwerkt betaald (dubbel dus). Maar ik heb nog steeds geen telefoon. Een overboeking van een RABO rekening naar een RABO rekening duurt echt geen dagen. Wat is het toch een gigantisch bureaucratische bende bij jullie. Je betaald en automatisch wordt alles weer aangesloten. LARIEKOEK !!! SMOESJES!!!
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

JanOetEanske
    Het heeft helaas 3 weken moeten duren om de klacht af te handelen. Ik vind als je een rekening krijgt die totaal niet klopt (€ 140 ipv € 25), dat je die afschrijving terug mag boeken. Ipv even een mail te sturen waarom je het gedaan hebt, wordt je meteen afgesloten. Ze laten je 2,5 week wachten voordat je wel weet wat je moet betalen. Vervolgens na betaling de klant nog 5 dagen zonder telefoon laten zitten. Dat kun je niet maken als bedrijf, als je zelf de oorzaak van het probleem bent.

JanOetEanske

Ook een klacht indienen over Online.nl?