Opgelost door Online.nl: telefoon doe het niet kan niet gebeld worden na het in gebruik nemen van nw centrale door online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91986
Gebruiker
foon
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb een alles in een abonnement van online, nu hebben ze nieuwe centrale in gebruik genomen en doet me telefoon (vaste lijn) het niet meer een keer geprobeerd contact te maken a 1€ per keer na tien minuten de hoop op gegeven, schandalig dat ze online het probleem veroorzaakt en de consument het alleen opgelost kan krijgen als je er voor betaal

De oplossing

dat ik weer gebeld kan worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    foon
    Datum
    Er is op gereageerd door online krijg nw modem dan zou het opgelost moeten zijn, maar heb geen excuses gehad voor de ellende die ik al weken heb.
  3. Auteur
    foon
    Datum
    Nu goed opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
foon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen