Opgelost door Online.nl: Telefoon valt regelmatig uit, geen nummerherkenning meer

Peultjes

Al zeker drie maanden probeer ik Online te bewegen om de mankementen in mijn internet & bellen abonnement op te lossen. Zonder succes. Mijn klacht wordt niet serieus genomen terwijl ik de storingen meermalen duidelijk heb uitgelegd.
- De telefoonverbinding valt soms midden in een gesprek uit, er is dan ook geen kiestoon meer.
- De telefoon heeft soms geen kiestoon, wel gaat de telefoon elders over als ik toch een oproep doe. Alleen komt er geen spraakverbinding tot stand.
- Nummerherkenning van inkomende gesprekken werkt niet meer.
(getest met verschillende toestellen).
- Ook internet, vast en WiFi, valt incidenteel uit.
Natuurlijk heb ik het modem opnieuw gestart, stroom er af enz. Tevens zitten alle stekkertjes goed op hun plek.
De reactie die ik van Online krijg is: U kunt ons bellen á 50 cent p/m, dan nemen we de problemen met u door. Maar als er al telefonisch contact nodig is voor het oplossen van de storing, dan kan Online mij bellen. Dat noem ik klantenservice!

Ik wil u dringend verzoeken per direct werk van een oplossing te maken. Mijn geduld begint namelijk op te raken, temeer omdat ik telkens wordt afgescheept. Komt er geen oplossing dat moet ik overwegen mijn abonnement bij Online op de te zeggen.
Alvast dank voor de 'service’!

Geachte heer/mevrouw Peultjes,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Peultjes
    Het is intussen acht dagen geleden, en nog niet gehoord of opgelost. De klacht trouwens ook schriftelijk ingediend. Belde net iemand, telefoon valt uit. Zat een uurtje later op het einde van een internetwinkel bestelling: internet kapt er mee.
    Nog heel even en in kap met Online. Daar snappen ze niet wat klantenservice is en laten je bungelen!
    Doe iets!!!
    Geachte heer/mevrouw Peultjes,

Morgen zal er een medewerker van de klachtenafdeling contact met u opnemen.

Geachte heer/mevrouw Peultjes,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Hallo Klantenservice,
    heel fijn dat er nu concreet actie ondernomen is en dat u contact hebt gezocht. Vrijdag overdag heeft u de beste kans mij aan de lijn te krijgen.
    Met vriendelijke groeten.
    Geachte heer/mevrouw Peultjes,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

Geachte heer/mevrouw Peultjes,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan er vanuit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld.

Wij willen u vragen de klacht te beoordelen en vervolgens ook te sluiten.

Peultjes
    Naar aanleiding van bovenstaande klacht op deze site is er uiteindelijk aandacht aan besteed. En toen ging het snel. Zonder nog iemand gesproken te hebben lag er ineens een nieuw modem bij de post. Dat heb ik geïnstalleerd, en ja hoor, alles werkt weer naar behoren. Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee, maar de vraag is: waarom moest dat nu zo tergend lang duren?

Peultjes

Ook een klacht indienen over Online.nl?