Klacht Online.nl: TELEFOON VALT STEEDS UIT..!!

SPIJT

NA EEN PERIODE DAT MIJN TELEFOON HET DEED, BREEKT ER NU WEER EEN PERIODE AAN VAN ERGENIS EN VEEL SPIJT.... WAAROM HEB IK ME LATEN VERLEIDEN TOT ONLINE.NL. MIJN ZUS ZIT GEWOON BIJ TELFORT EN HEEFT DIT NOOIT!!

ZO SNEL MOGELIJK IN ORDE MAKEN!@!

Geachte SPIJT,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte SPIJT,
    Wij hebben getracht u telefonisch te contacteren, helaas is dit niet gelukt. Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Klantenservice Online.nl
    Geachte SPIJT,
    Wij hebben u meermaals getracht te bellen op u gsm. Helaas kregen wij u niet aan de lijn. Als het probleem blijft aanhoud verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice 0900-9515. Die zijn elke dag bereikbaar van 09.00-21.00 Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Geachte SPIJT,
    Na meerdere pogingen met u in contact te komen is dit helaas niet gelukt, wij zullen daarom ook u dossier sluiten. Wij verzoeken u vriendelijk om ook de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    SPIJT
    De dame van Online had me €20,- beloofd voor alle tijd dat ik geen gebruik kon maken voor de diensten en deze zijn nog niet betaald/ in mindering gebracht. Maar als ik een keer iets te laat betaal ( incasso was niet gelukt..) krijg ik een dreigement: zijn wij genoodzaakt alle overige telefoondiensten uit te schakelen per 17/11/2014. Ik ben nog steeds niet blij met hoe het gaat, eerst de belofte van € 20,- maar eens inlossen!
    Geachte SPIJT,
    Wij zullen nakijken wat er gemeld staat in het systeem. Wij zullen u spoedig informeren.
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?