Klacht Online.nl: TELEFOON VALT STEEDS UIT..!!

Klachtnummer
# 78330
Gebruiker
SPIJT
Datum
7 reacties

Details

De klacht

NA EEN PERIODE DAT MIJN TELEFOON HET DEED, BREEKT ER NU WEER EEN PERIODE AAN VAN ERGENIS EN VEEL SPIJT.... WAAROM HEB IK ME LATEN VERLEIDEN TOT ONLINE.NL. MIJN ZUS ZIT GEWOON BIJ TELFORT EN HEEFT DIT NOOIT!!

De oplossing

ZO SNEL MOGELIJK IN ORDE MAKEN!@!

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SPIJT,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SPIJT,
    Wij hebben getracht u telefonisch te contacteren, helaas is dit niet gelukt. Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SPIJT,
    Wij hebben getracht u telefonisch te contacteren, helaas is dit niet gelukt. Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SPIJT,
    Wij hebben u meermaals getracht te bellen op u gsm. Helaas kregen wij u niet aan de lijn. Als het probleem blijft aanhoud verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice 0900-9515. Die zijn elke dag bereikbaar van 09.00-21.00 Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SPIJT,
    Na meerdere pogingen met u in contact te komen is dit helaas niet gelukt, wij zullen daarom ook u dossier sluiten. Wij verzoeken u vriendelijk om ook de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  6. Auteur
    SPIJT
    Datum
    De dame van Online had me €20,- beloofd voor alle tijd dat ik geen gebruik kon maken voor de diensten en deze zijn nog niet betaald/ in mindering gebracht. Maar als ik een keer iets te laat betaal ( incasso was niet gelukt..) krijg ik een dreigement: zijn wij genoodzaakt alle overige telefoondiensten uit te schakelen per 17/11/2014. Ik ben nog steeds niet blij met hoe het gaat, eerst de belofte van € 20,- maar eens inlossen!
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SPIJT,
    Wij zullen nakijken wat er gemeld staat in het systeem. Wij zullen u spoedig informeren.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen