Opgelost door Online.nl: telefoonaansluiting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148681
Gebruiker
lee
Datum
7 reacties

Details

De klacht

ik heb sinds kort een contract bij Online.nl op internet bellen maar ik zit nu al 3 weken zonder telefoon op de mails word niet gereageerd per telefoon word je zo een half uur in de wacht gezet op ze breken je af krijg je iemand aan de telefoon is het een schooljonge die je duizend maal zijn excuuses aanbied maar niks kan doen weer 5 euro naar de maan.Mijn vraag is hoe kom ik van dit bedrijf af die alles beloofd maar niks voor je doet Dit contract is tot stand gekomen tussen Canal Digtaal en Online .nl maar ook Canal Digitaal wil nergens van weten ze sturen je van het kastje naar de muur Dus pas op met deze twee bedrijven het is weer de consument die met de problemen blijft zitten

De oplossing

Ikwil met spoed van dit contract af Met dit bedrijf wil ik geen twee jaar verder

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte lee,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    lee
    Datum
    Zo als ik al zei Online belooft alles ,maar doet niks nog geen reactie ontvangen kijk maar bij de rest van de klachten ook daar staat bij ,we nemen contact op dus niks of we hebben gebeld en niemand thuis Wat een bedrijf hoe kan zo iemand zichzelf en provider noemen
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Poepjes,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  4. Auteur
    lee
    Datum
    ik heb tot twee keer toe de telefoon op genomen maar viel twee keer weg .Is dit de tactiek van online ik wil na vier weken telefoon of mijn contract verbreken Ik heb mijn klacht reeds neer gelegd bij de geschillen commissie sturen ze ook nog een rekening van 125 euro hoe durven ze
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Poepjes,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Poepjes,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  7. Auteur
    lee
    Datum
    contract is opgezegt telefoon werk na 6 weken nog niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen