Opgelost door Online.nl: Telefoonkosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46961
Gebruiker
Kam Wen Lee
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 20-12-2013, heb ik een klacht geplaatst over mijn internet bij online.nl. Ik heb hierbij meerdere malen moeten bellen naar online.nl - 0900 nummer. De kosten zijn 3,02 euro, voor een fout welke niet door mij is ontstaan. Maar omdat de internet aansluiting van de verdeler naar mijn huis defect was. Graag zou ik de telefoonkosten retour en in mindering gebracht zien worden in mijn factuur.

De oplossing

Telefoonkosten van het bellen naar 0900 restitueren van komende rekening

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Doorgezet naar de juiste afdeling. Wordt z.s.m. contact met u opgenomen.
    Met vriendelijke groet,
    Online.
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kam Wen Lee,
    N.a.v. uw klacht is besloten om de gemaakte kosten a € 3,02 aan u te vergoeden. Het bedrag zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht.
    Graag wil ik u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
  3. Auteur
    Kam Wen Lee
    Datum
    Mocht ik het bedrag niet ontvangen bij de volgende rekening dan zal ik weer een klacht openen en het even laten weten. Alvast bedankt voor de service. Vriendelijke groeten kam wen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kam Wen Lee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy