Ik heb gebeld omdat mijn telefoon weer eens uit was gevallen(icoon rood op modem) en" />

Klacht Online.nl: telefoonlijn die elke keer tijdens gesprek weg valt

Hilliefde

Na al een paar gebeld te hebben(vorig jaar) met "Online" waaronder afgelopen maandag 06-01-2014 rond 16.05uur.
Ik heb gebeld omdat mijn telefoon weer eens uit was gevallen(icoon rood op modem) en na 2x de stekker eruit te hebben gehaald deed ie het weer waardoor ik "online"kon bellen. Tijdens ons gesprek heeft zij kunnen mee maken wat er elke keer gebeurt nl; "hallo ben u er nog???" dit gebeurt bij elk gesprek, mensen horen mij niet meer , maar ik hun wel. Dit duurt een seconde of 30 en langer.
Ik zal nu (weer) binnen 4 werkdagen terug gebeld worden en zullen ze het bekijken wat eraan schort.
Ik heb alleen enorm genoeg hiervan en heb ook al gezegd dat ik wel graag bij hun weg wil.
En ook regelmatig geen wifi ivm. een zwak internet signaal. Weet u daar betaal ik niet voor! Ik betaal nu bij "online"meer voor problemen (veel belkosten van 0900 nummer) dan voor onbezorgt plezier.
Mijn vriendin had precies hetzelfde en zij is al overgestapt en is daar erg blij mee.

Minstens een tegemoetkoming voor mijn vele belkosten. En ik zou graag onder dit contract uit willen en naar een andere provider, mijn contract is van 07-04-2012.

Online.nl
    Dossier doorgezet naar de juiste afdeling. Wordt z.s.m. contact met u opgenomen
    Onine
    Hilliefde
    Ik heb vorige week vrijdag 10-01-2014 contact gehad met Online en ik heb gister 14-01-2014 een nieuw modem gekregen.
    Deze ga ik nu proberen en ik hoop dat de telefoonlijn en het wifi signaal goed blijven, maar dit wacht ik af.
    Online.nl
    Beste mevrouw de Groot,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail, ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Beste mevrouw de Groot,Onze technische afdeling heeft uw telefoondienst opnieuw opgeleverd, volgens ons moet uw probleem verholpen zijn. Ik vraag u dan ook deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Hilliefde
    Ik heb gister contact gehad met Online, om te vragen hoe de nieuwe modem voldeed. Helaas was die nog slechter, want ik kon nu helemaal niet meer bellen en als ik gebeld werd kon ik de ander niet meer horen. De mevrouw van Online heeft een collega van haar mijn contract opnieuw laten invoeren(ofzoiets ?). Tot nu toe gaat het nog goed en zij wou ook dat ik de klacht nu ging afsluiten, maar dat doe ik nog niet. Ik wil eerst nog langere gesprekken voeren en met meerdere mensen. Ik wacht af.
    Online.nl
    Beste mevrouw de Groot,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Indien uw klacht is opgelost vraag ik u deze klacht te sluiten en te beoordelen, als de klacht nog niet is opgelost wil u dan contact opnemen met mij. Met vriendelijke groet,
    Hilliefde
    Reeds met mijn nieuwe modem dezelfde problemen.Op 25-01-2014 WEER iemand opgehangen omdat ie mij niet meer hoorde!!En nog steeds dat de wifi door "te trage internetverbinding" uitvalt, hier betaal ik toch niet voor!? Ik wil nu wel eens een juiste oplossing!