Klacht Online.nl: Telefoonverbinding valt steeds weg.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 193686
Gebruiker
Hanstwilt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 10 oktober valt zeer regelmatig de verbinding steeds eenzijdig weg. D.w.z. dat mijn gesprek wegvalt, maar ik blijf degene die belt of gebeld wordt, wel horen.
Zeer irritant als de "tegenpartij" steeds hallo roept of de verbinding verbreekt.
Op 17 oktober 1e email verstuurd, omdat telefonisch contact niet mogelijk was. Twee dagen later een reactie;" het is zo druk dat uw antwoord nog even duurt".
Op deze email geen enkele reactie gehad. 2 Weken later gebeld. Resultaat; "ik stuur uw klacht door naar de technische dienst".
Vandaag 4 november 10.55 uur twee maal gebeld. Na een mededeling dat het internetverkeer een probleem heeft, krijg je vervolgens een ingesprek toon.
Dit probleem heeft zich in de maanden mei en juni ook voorgedaan. Toen viel de gehele verbinding weg. In augustus was het opgelost. Tot in oktober deze klacht ontstond.
Tot vandaag, 4 november 11.00 uur, geen enkele reactie of oplossing van het probleem.

De oplossing

Gaarne een stabiele telefoonverbinding.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hanstwilt,

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. We doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl
  2. Auteur
    Hanstwilt
    Datum
    Ik wacht af. Ben benieuwd of er een oplossing komt.
  3. Auteur
    Hanstwilt
    Datum
    Ondanks de toezegging heeft Online op geen enkele wijze contact opgenomen. Achter de schermen is er waarschijnlijk wel wat gebeurd. Ik beschik nu over een stabiele telefoonverbinding. In "ruil "daarvoor val nu dagelijks de internetverbinding regelmatig uit en kunnen de mobile devices geen contact maken met het modem. Enige manier:steeds resetten. Maar volgens mij is dat niet de bedoeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanstwilt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen