Klacht Online.nl: Telefoonverbinding valt steeds weg.

# 193686
Hanstwilt

Sinds 10 oktober valt zeer regelmatig de verbinding steeds eenzijdig weg. D.w.z. dat mijn gesprek wegvalt, maar ik blijf degene die belt of gebeld wordt, wel horen.
Zeer irritant als de "tegenpartij" steeds hallo roept of de verbinding verbreekt.
Op 17 oktober 1e email verstuurd, omdat telefonisch contact niet mogelijk was. Twee dagen later een reactie;" het is zo druk dat uw antwoord nog even duurt".
Op deze email geen enkele reactie gehad. 2 Weken later gebeld. Resultaat; "ik stuur uw klacht door naar de technische dienst".
Vandaag 4 november 10.55 uur twee maal gebeld. Na een mededeling dat het internetverkeer een probleem heeft, krijg je vervolgens een ingesprek toon.
Dit probleem heeft zich in de maanden mei en juni ook voorgedaan. Toen viel de gehele verbinding weg. In augustus was het opgelost. Tot in oktober deze klacht ontstond.
Tot vandaag, 4 november 11.00 uur, geen enkele reactie of oplossing van het probleem.

Gaarne een stabiele telefoonverbinding.

Online.nl
    Beste Hanstwilt,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. We doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

Danny van Online.nl
    Hanstwilt
    Ik wacht af. Ben benieuwd of er een oplossing komt.
    Hanstwilt
    Ondanks de toezegging heeft Online op geen enkele wijze contact opgenomen. Achter de schermen is er waarschijnlijk wel wat gebeurd. Ik beschik nu over een stabiele telefoonverbinding. In "ruil "daarvoor val nu dagelijks de internetverbinding regelmatig uit en kunnen de mobile devices geen contact maken met het modem. Enige manier:steeds resetten. Maar volgens mij is dat niet de bedoeling.

Hanstwilt

Ook een klacht indienen over Online.nl?