Opgelost door Online.nl: televisie+telefonie die steeds maar weer raar doen

bayar122

wij zitten inmiddels meer dan 3 jaar bij Online,.nl voorheen had ik nooit probleem gehad met online.nl tot vorig jaar toen ben ik overgestapt op 3-1 pakket van Online dat heeft mij alleen maar ellende bezorg.Op dit moment doet mijn telefonie het niet en mijn digitale televisie stopt ook om de 3 minuutjes en daarna moet ik wegzappen en weer terug gaan naar andere kanaal. Ik heb meerdere keren contact gehad met Online.nl inmiddels is er ook andere apparataat verstuurd voor digitale tv en nieuwe modem ontvangen . Helaas heeft dit niks geholpen. wanneer ik klantenservice bel van Online.nl krijg steeds zelfde antwoord dat mijn modem word gereset maar dat is maar ook steeds tijdelijke oplossing,want 1 dag doet mijn telefonie het weer niet en mijn digitale televisie heeft ook zelfde keuren.

kosteloos mijn contract ontbinden, want inmiddels ben ik ook vermogen kwijt om steeds klantenservices te bellen. Online kan helaas niet nakomen wat ze beloven dus A.U.B kosteloos contract ontbinden

Online.nl
    Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    bayar122
    ik heb inmiddels zelf ook nogmaal contact gehad en het kan 30 dagen duren voor dat ze het helemaal weer goed en pas daarna kan ik kosteloze opzeggen. Maar eerlijk gezegd heb ik geen enkel vertrouwen meer in online.nl het liefst zo snel mogelijk kosteloos opzegging, want inmiddels ben ik het echt zat geworden.
    bayar122
    inmiddels nog probleem bijgekomen mijn beeld is erg wazig en blokkerig en ik heb meerdere hdmi kabel gebruikt maar het probleem blijft en nog steeds is er geen contact opgenomen mt mij . zoals als ik eerder al vroeg wil zo snel mogelijk kosteloze contract beeindigen, want dit kan echt niet meer elke dag ander probleem al 1 jaar en 2 maanden lang!!!
    bayar122
    Ik wacht al inmiddels 15 dagen nog geen steeds niks gehoord en als je belt krijg je antwoord van in behandeling dit is echt schandalig!
    Online.nl
    Geachte klant,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Uw contract wordt kosteloos ontbonden per 30-09-2015.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    bayar122
    het is eindelijk geregeld alleen het heeft wel lang geduurd

bayar122

Ook een klacht indienen over Online.nl?