Klacht Online.nl: televisie doet het slecht of niet en nu ook het internet niet meer

Klachtnummer
# 133874
Gebruiker
natascha
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vanaf het begin loopt de televisie slecht. Het streamen dat geeft blokkering beeld en geluid en beeld niet goed. Dan gaat het een tijd goed en dan weer. En nu is het zo erg dat mijn internet het ook heeft begeven dus ik heb niets meer. Er word een nieuwe modem gebracht. Maar ze beloven je compensatie en niets gekregen.

Gewenste oplossing

Ik wil nu zorgeloos televisie kijken en dat mijn internet het doet zolang als het contract loopt en anders kostenloos over naar een andere. Plus ik gedeelte teruggave van het geld. En belkosten terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Natascha,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Metman,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen