Opgelost door Online.nl: televisie van online werkt niet

Paul

overgegaan naar all in one pakket van Online.nl maar nog steeds geen goede tv ontvangst.Slechts 3 buitenlandse zenders te ontvangen. Alles al geprobeerd resetten, stroom eraf, kabeltje omgeplugd, alles blijft hetzelfde. Alleen de Android app werkt wel behalve weer de 2 belgische zenders. we kunnen tv kijken maar op de telefoon is het toch niet echt handig. Hoe lang gaat dit nog duren?

Ik wens op zeer korte termijn een goede oplossing dus dat alles goed werkt.
En als dit niet waar gemaakt kan worden wil ik ontbinding van het gehele contract.

Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Paul
    Hoe lang moet ik nog wachten? Ik wil tv kunnen kijken.
    Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben u zojuist gesproken, wij zullen op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

Paul
    Het lijkt erop dat alle problemen zijn opgelost.
    Nu nog even de facturen afwachten en zien of dat ook klopt.
    Paul
    9 -12-2015 zou de nummeromzetting van telefoon plaats vinden .
    vanaf 9 12 werk de telefoon niet meer.
    EN NOG STEEDS DOET DE TELEFOON HET NIET NA DE NUMMEROVERZETTING OP 9-12-2015
    Beste heer/mevrouw Paul,

In verband met de feestdagen zijn wij t/m zondag 27 december gesloten. Uiteraard zullen wij na de feestdagen uw klacht verder in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Prettige feestdagen toegewenst!

Charissa Lopes
    Paul
    Hoera sinds 21 december werkt de telefoon weer met het overgezette telefoonnummer. Blijf ik toch maar bij Online.
    Geachte heer/mevrouw Paul,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Delain

Paul
    Heeft heel erg lang geduurd voordat alles naar tevredenheid werkte. Moet wel zeggen de customer service was wel zeer vriendelijk .

Paul

Ook een klacht indienen over Online.nl?