Opgelost door Online.nl: Terra laptop binnen halfjaar kapot. intussen 5-weken in reparatie. wanneer krijg ik hem terug ?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76924
Gebruiker
Marianne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onduidelijkheid omtrent het oplossen van het probleem. Volgens Dave Pennings, begeleider, is het moederbord stuk. Laptop terug naar fabriek. Verschillende keren gebeld. Laatste keer langs gereden: Bedrijventerrein De Binder 47, 1321 EG Almere.
Bedrijf was verdwenen. Volgens de buurman, verhuisd naar Wisselweg no. ? Het nieuwe adres zou op de site staan. Na opzoeken blijkt er GEEN nieuw adres op te staan.
Wat nu te doen ?

De oplossing

Op korte termijn mijn Laptop terug

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Marianne,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  2. Auteur
    Marianne
    Datum
    Online.nl heeft positief gereageerd door mij te bellen om te vertellen dat de laptop eindelijk binnen wasgekomen en tussen 15.00 en 16.00u bezorgd zou worden. Exact om 15.00u werd de laptop thuis bezorgd. Erg fijn dat deze periode afgesloten kan worden.
  3. Auteur
    Marianne
    Datum
    Naar wens afgesloten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen