Opgelost door Online.nl: Terra laptop binnen halfjaar kapot. intussen 5-weken in reparatie. wanneer krijg ik hem terug ?

Marianne

Onduidelijkheid omtrent het oplossen van het probleem. Volgens Dave Pennings, begeleider, is het moederbord stuk. Laptop terug naar fabriek. Verschillende keren gebeld. Laatste keer langs gereden: Bedrijventerrein De Binder 47, 1321 EG Almere.
Bedrijf was verdwenen. Volgens de buurman, verhuisd naar Wisselweg no. ? Het nieuwe adres zou op de site staan. Na opzoeken blijkt er GEEN nieuw adres op te staan.
Wat nu te doen ?

Op korte termijn mijn Laptop terug

Online.nl
    Geachte Marianne,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    Marianne
    Online.nl heeft positief gereageerd door mij te bellen om te vertellen dat de laptop eindelijk binnen wasgekomen en tussen 15.00 en 16.00u bezorgd zou worden. Exact om 15.00u werd de laptop thuis bezorgd. Erg fijn dat deze periode afgesloten kan worden.
    Naar wens afgesloten!

Marianne

Ook een klacht indienen over Online.nl?