Klacht Online.nl: terug betalen niet geleverde abonnementen

Klachtnummer
# 388582
Gebruiker
tooren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 15 april bericht ontvangen dat klacht in behandeling is genomen en we zo spoedig mogelijk iets zouden horen, bel nu 6 sept terug is de zaak afgesloten omdat er op 23 april geen volmacht binnen was, is ons helemaal niets over verteld! medewerker is nu aan het kijken wat ze bedoelen met volmacht (dus wij moeten iets leveren waarvan zij zelf niet weten ze er mee bedoelen)............. tijdens eerste gesprek afkoop van 400 euro aangeboden wegens jaren in rekening brengen van niet bestaand/ geleverd product ( vanaf 2013, 18,30 per maand )
aangeven dat het over een meneer van toen tegen de 90 jaar die kanker heeft gaat,


het totaal afgeschreven bedrag is 1390,- euro


krijg nu een lege mail om een volmacht te maken ze verwijzen me notaris om die laten bevestigen

De oplossing

graag het onterecht afgeschreven bedrag terug storten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen