Klacht Online.nl: Terugbetalen abonnementgelden

ADW013

Ik ben al ruim anderhalf jaar !!!! bezig om de teveel betaalde abonnementsgelden terug te krijgen voor Mevr C Klerx. Mevr Klerx is op 28 december 2013 overleden. Ik ben de beheerder van haar nalatenschap..
Ik heb inmiddels tientallen mailtjes gestuurd en telkens krijg ik geen of niet serieuze reacties.
Er is mij reeds drie keer concreet (de eerste keer op 21 april 2015) toegezegd dat de betaling onderweg is. (ik heb daarvan mailberichten).
De laatste reactie is dat het bedrag onderweg is, maar omdat het bedrag zo groot is (ongeveer € 450 !!) dat het daarom langer duurt.

Dat zal duidelijk zijn !!

Geachte heer/mevrouw ADW013,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

ADW013
    Dit is weer zo een standaard reactie vlgs het protocol, zoals ik er al tientallen heb gehad.
    Ik heb hier niets aan, weer een dossier aangemaakt, weer wachten etc etc
    Geachte heer/mevrouw ADW013,

Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

Zoals aangegeven zult u meer van ons vernemen na een terugkoppeling van de desbetreffende afdeling.

ADW013
    Ik heb al meer dan 60 mailtjes gestuurd en jullie hebben ook al meer dan 20 keer gereageerd met alleen maar standaard antwoorden. Ik wil alleen maar mijn onterecht geïncasseerde bedragen terug.
    Geachte heer/mevrouw ADW013,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

ADW013
    De klacht is correct afgehandeld, maar dat ik daar ruim een jaar op heb moeten wachten en tientallen mails en telefoontjes aan heb moeten besteden maakt me nog boos !!

Ook een klacht indienen over Online.nl?