Klacht Online.nl: Teruggave

sjef

Ik heb hier eerder een klacht van online geschreven wat in principe snel en goed is opgelost na maanden maar nu wacht ik al ruim 2 maanden op mijn teruggave wat beloofd is van ruim € 92. Ik heb hiervan mailtjes en ze ook beantwoord maar nu hoor ik dus vervolgens niets meer!
In mijn laatste antwoord op hun mail, heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld kan verwachten en hoe ik hun spullen terug kan sturen en waarheen. Dit was begin oktober maar tot nu toe geen antwoord op beide vragen.

Geld terug en waar kunnen de spullen naar toe

Geachte sjef,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Sjef,
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad, de creditering wordt in de volgende notaronde verrekend we houden het in de gaten.
    Wat betreft de hardware, deze kunt u sturen naar:
    BNS Data Logistics Antwoordnummer 42 4100 VP Vianen
    Klantenservice Online.nl (IT)
    sjef
    na telefonisch contact dat het gestort word nog niets ontvangen
    daar wacht ik op
    Geachte Sjef,
    Creditering is in de administratie verwerkt, we moeten echter nog wachten op de volgende nota ronde, nog even geduld alstublieft. Ik houd het in de gaten.
    Klantenservice Online.nl (IT)
    sjef
    Ik wil de klacht helemaal niet afsluiten want tot op heden heb ik na 2 toezeggingen (eigenlijk 3 omdat ik ook nog een keer gebeld ben) nog steeds niet mijn geld ontvangen.

sjef

Ook een klacht indienen over Online.nl?