Klacht Online.nl: Teruggave

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84630
Gebruiker
sjef
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb hier eerder een klacht van online geschreven wat in principe snel en goed is opgelost na maanden maar nu wacht ik al ruim 2 maanden op mijn teruggave wat beloofd is van ruim € 92. Ik heb hiervan mailtjes en ze ook beantwoord maar nu hoor ik dus vervolgens niets meer!
In mijn laatste antwoord op hun mail, heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld kan verwachten en hoe ik hun spullen terug kan sturen en waarheen. Dit was begin oktober maar tot nu toe geen antwoord op beide vragen.

De oplossing

Geld terug en waar kunnen de spullen naar toe

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte sjef,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Sjef,
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad, de creditering wordt in de volgende notaronde verrekend we houden het in de gaten.
    Wat betreft de hardware, deze kunt u sturen naar:
    BNS Data Logistics Antwoordnummer 42 4100 VP Vianen
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  3. Auteur
    sjef
    Datum
    na telefonisch contact dat het gestort word nog niets ontvangen
    daar wacht ik op
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Sjef,
    Creditering is in de administratie verwerkt, we moeten echter nog wachten op de volgende nota ronde, nog even geduld alstublieft. Ik houd het in de gaten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  5. Auteur
    sjef
    Datum
    Ik wil de klacht helemaal niet afsluiten want tot op heden heb ik na 2 toezeggingen (eigenlijk 3 omdat ik ook nog een keer gebeld ben) nog steeds niet mijn geld ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sjef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen