Opgelost door Online.nl: Teveel abonnementsgeld betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37932
Gebruiker
suitie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Zo'n 2,5 maand (09-08-13) geleden had ik een klacht neergelegd bij Online.nl. Dit liep zo hoog op dat ik overwoog op te stappen naar een andere provider. Hierop kreeg ik van Online.nl een verlaging van mijn abonnement aangeboden voor een jaar. Ik zou het eerste 1/2 jaar ong de helft betalen en daarna 39 euro 95. Deze zou 29-08 ingaan, tevens zou ik gebeld worden ivm te hoge telefoonkosten.(Ben nooit meer gebeld.) Nu 2 maanden later blijkt dat ik nog steeds voor hetzelfde abonnement betaal!! Wederom klantenservice gebeld en medewerker vertelde dat de wijziging nooit was doorgevoerd!!(09-10-13) Ze zou desbetreffende afdeling inlichten en ik zou teruggebeld worden. Nou het is nu ruim een week geleden en ik ben nog niet gebeld!! Schandalig gewoon. Ben al jaren abonnee maar dit is echt te gek voor woorden. Hoe jaag je klanten weg? Zo dus..

De oplossing

Teveel aan abonnementsgeld terug op rekening gestort zien + hoge belkosten. Zo niet, dan stel ik Online.nl in gebreke voor het niet nakomen van afspraken en ontbind het contract.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Uw nieuwe abonnement is ingegaan op 17-10-2013. De toegezegde korting van 4 maanden heb ik voor u opgerekt naar zes maanden om u te compenseren voor de ontstane verwarring.
    Op de factuur van november kunt u zien dat deze korting is toegepast per de hier boven genoemde datum.
    Mijn excuses voor de ontstane verwarring en het ongemak dat u heeft ondervonden.Met vriendelijke groet,Online.nl | klantenservice
  2. Auteur
    suitie
    Datum
    Graag zou ik dit via mail bevestigd zien worden.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer, mevrouw,
    Uw factuur wordt vandaag of morgen aangemaakt en is voor u inzichtelijk per 5 november.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl | klantenservice
  4. Auteur
    suitie
    Datum
    Het is ondertussen 7 november. Nog geen factuur gezien. DIt bedoel ik nou..
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer, mevrouw,
    U kunt inloggen via mijnonline en via mijn facturen uw factuur inkijken.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl | klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
suitie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?