Opgelost door Online.nl: teveel afgeschreven van mijn Rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92693
Gebruiker
ton
Datum
4 reacties

Details

De klacht

IK had in december digitale tv bij online genomen tel en computer had ik al totaal geen ellende en sinds ik de tv heb aangevraagd heb ik niets ander dan fouten met de betaling . ik had een 2e ontvanger aangevraagd die moest ik zelf betalen maar wat gebeurd er ze Laten mij gewoon 2 ontvangers betalen + een kapotte smartkaart die zouden ze vergoeden heb ik ook zelf moeten betalen en door hun fouten zou ik mijn telefoon rek. van ongeveer € 16 ,=terug betaald krijgen wat gebeurd er in Januari krijg ik een Rekening van € 224,20 Bijna € 100 ,= teveel ik heb er over opgebeld heb weer 30 min.
moeten wachten ze zouden mij terug bellen voor een oplossing maar het is alweer dinsdag avond en weer niest gehoord het gaat wel om €100,= die ik ook wel graag zo spoedig mogelijk weer op mijn giro wil hebben . Als het zo doorga ben ik gauw bij online weg

De oplossing

Wil zo spoedig eventueel een telefoontje of op ze minst een e'mailtje .maar ze laten niets horen dus ik probeer het woensdag nog een keertje

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    ton
    Datum
    Ik heb woensdagmorgen weer gebeld ze hebben het in behandeling en zouden zo spoedig mogelijk contact opnemen. Ik ben benieuwd wanneer ???? door de fouten van hun moet ik steeds bellen dinsdag morgen gewoon 28 min zitten wachten op verbinding tikt aardig aan de tel en hun maar lachen ...dacht het niet hoor Gr Ton.M
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  4. Auteur
    ton
    Datum
    Na een telefonische gesprek met online.zijn we er goed uitgekomen dus wil ik bij deze mijn klacht ongedaan maken. Ton Miltenburg

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?