Opgelost door Online.nl: Teveel betaald en 45min in de wacht voor klantenservice

sad Opgelost
Sihaya

Ik sta nu 45min in de wacht voor de klantenservice en krijg steeds te horen "'een moment alstublieft, een medewerker zal u zo snel mogelijk te woord staan". Ik weet niet wat er onder een 'moment' en 'zo spoedig mogelijk' wordt verstaan, maar 45min lijkt me toch echt te veel.

Ik bel trouwens omdat er teveel is berekend voor mijn abonnement. We hebben een jaar 50mbs internet met een actieprijs voor de eerste 4 maanden van 21,00 euro en daarna 26,00euro per maand. Nu is er in de tweede maand 27,00euro afgeschreven van onze rekening. Dat is nog de 21,00euro die we horen te betalen nog de 26,00euro die ons abonnement zal kosten (dit bedrag staat ook in het mail dat jullie ons hebben gestuurd toen we het abonnement afsloten).

Helaas zijn dit niet de eerste problemen met online.nl en ik ben dan ook niet erg blij. Na dit jaar ga ik zeker naar een andere provider.

Neem de telefoon op, en stort het teveel betaalde bedrag terug.

Sihaya
    Na 60min wachten maar opgehangen, dit is echt te gek, ik heb meer te doen dan te wachten op jullie.
    Online.nl
    Beste Sihaya, bedankt voor uw bericht. Wij hebben geconstateerd dat uw abonnementskosten inderdaad niet kloppen. Wij hebben het verzoek doorgestuurd naar onze financiele afdeling om uw abonnementskosten te wijzigen. De te veel verrekende kosten zullen uiteraard gecompenseerd worden. Verdere informatie zullen wij u per mail toesturen. Excuses voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    Sihaya
    Bedankt voor de reactie en ik zie het mailtje graag tegemoet zodat ik weet dat de betaling ook daadwerkelijk wordt aangepakt. Het zal fijn zijn als er ook ergens een aantekening wordt gemaakt over de wachttijden aan de telefoon, want een uur wachten is echt niet meer van deze tijd. Misschien dat er wat aan die wachttijden gedaan kan worden, dan is een foutje gecorrigeerd krijgen ook gelijk niet meer zo vervelend.
    Ik zal het hier melden als ik de mail heb ontvangen.
    Sihaya
    Ik heb het mailtje gekregen en ook een telefoontje en als het goed is gaat de betaling nu weer goed. Bedankt voor het reageren, wel jammer dat het niet gewoon via de klantenservice kon door de lange wachttijd.

Sihaya
1. De extra gemaakte kosten worden verrekend 2. Voor de lange wachttijd wordt ons aangeraden in het weekend te bellen. Maar ik hoop toch zeker dat ze ook wat tegen de lange wachttijden gaan doen, in het weekend bellen is geen echte oplossing.

Ook een klacht indienen over Online.nl?