Klacht Online.nl: teveel betaalde geld retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480073
Gebruiker
Ray
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn contract opgezegd bij online.nl. Netjes één maand opzeg termijn. Contract per 11-07-2020 opgezegd...afgelopen. Op 15-07-2020 alle hardware opgestuurd naar online.
16-07-2020 door online ontvangen door online.
Eind juni 2020 mijn normale abonnement kosten vooruit betaald.
Hier door krijg ik nog iets meer dan €33,- retour van online.
Helaas tot de dag van vandaag nog niks ontvangen. Op 20-08-2020 contact gehad met online. Ik zou binnen 6-8 weken na 11-07-2020 het gels retour krijgen. Online vroeg ook om het track en trace nummer door gegeven. Op 22-08-2020 weer contact gehad met online.
Ze hebben de toegestuurde hardware op 22-08-2020 pas ingeboekt...nu gaat pas de 6-8 weken lopen tot ik mijn geld retour krijg.
Er wordt mij nu door onbeschofte medewerkers op de chat...mede gedeeld dat ik mijn geld pas op 17 oktober 2020 retour krijg!
4 maanden na dat ik het betaald heb!
Belachelijk!
Het is dat ik zelf regelmatig contact op nam met de klantenservice van online... anders wist ik nu nog niks.
Ik heb totaal geen informatie van online gehad...geen mails, post of telefoon.
Ik heb ruim twee jaar elke maand mijn rekeningen van dit bedrijf netjes en op tijd betaald.
Beste mensen wordt geen klant bij deze aanbieder er werken daar zeer onbeschofte medewerkers...en dit bedrijf werkt nog in de middeleeuwen. Vier maanden wachten op je geld...als ik het al terug krijg!

De oplossing

Geld retour binnen 24 uur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ray
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal klote bedrijf.... links laten liggen die hap!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen