Klacht Online.nl: Toch nog een minpunt voor Online na de klachtafhandeling

koko

Ik had een 3 in 1 Online abonnement, de tv kon ik niet ontvangen en telefoon werd ook niet aangesloten. Uiteindelijk heb ik paar weken telefoon gehad. Nadat ik de klacht op klachtenkompas heb gezet, is er contact met mij opgenomen en het abonnement gelukkig beëindigd. Maar ik heb vele malen moeten bellen om tv en telefoon te krijgen. Ook bij vrienden, omdat ik geen telefoon had. Mijn mobiele beltegoed was er ook zo doorheen. Online beloofde om de onkosten te vergoeden zodra de zaak was afgehandeld.
Ik heb telefoonrekeningen opgestuurd, maar vanmiddag werd ik door Online gebeld en werd mij medegedeeld dat ik niks vergoed krijg. Het was een erg onvriendelijk persoon en ik heb hem uiteindelijk uitgedrukt. Ik ben hier erg kwaad om, 3 maanden lang heb ik zitten te bellen om mijn tv en telefoon klaar te krijgen. Niemand deed wat. Dikke onkosten gemaakt en heel veel stress gehad. Ze hadden me toch tenminste een vergoeding terug kunnen geven.

Ik zou graag zien dat Online mijn onkosten vergoedt die ik gemaakt heb door al dat gebel. Dat was niet nodig geweest als ze hun afspraken waren nagekomen.

Geachte meneer,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    koko
    graag bellen tussen 11.00 en 13.00 uur.
    Geachte klant,
    Wij zullen morgen contact met u opnemen tussen de aangegeven tijden.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    Geachte meneer,
    We hebben per mail een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij vragen u hierop te reageren zodat wij dit voor u kunnen afhandelen.
    Wij willen u vervolgens vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)

Ook een klacht indienen over Online.nl?