Klacht Online.nl: Toch nog een minpunt voor Online na de klachtafhandeling

Klachtnummer
# 79412
Gebruiker
koko
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik had een 3 in 1 Online abonnement, de tv kon ik niet ontvangen en telefoon werd ook niet aangesloten. Uiteindelijk heb ik paar weken telefoon gehad. Nadat ik de klacht op klachtenkompas heb gezet, is er contact met mij opgenomen en het abonnement gelukkig beëindigd. Maar ik heb vele malen moeten bellen om tv en telefoon te krijgen. Ook bij vrienden, omdat ik geen telefoon had. Mijn mobiele beltegoed was er ook zo doorheen. Online beloofde om de onkosten te vergoeden zodra de zaak was afgehandeld.
Ik heb telefoonrekeningen opgestuurd, maar vanmiddag werd ik door Online gebeld en werd mij medegedeeld dat ik niks vergoed krijg. Het was een erg onvriendelijk persoon en ik heb hem uiteindelijk uitgedrukt. Ik ben hier erg kwaad om, 3 maanden lang heb ik zitten te bellen om mijn tv en telefoon klaar te krijgen. Niemand deed wat. Dikke onkosten gemaakt en heel veel stress gehad. Ze hadden me toch tenminste een vergoeding terug kunnen geven.

De oplossing

Ik zou graag zien dat Online mijn onkosten vergoedt die ik gemaakt heb door al dat gebel. Dat was niet nodig geweest als ze hun afspraken waren nagekomen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte meneer,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    koko
    Datum
    graag bellen tussen 11.00 en 13.00 uur.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij zullen morgen contact met u opnemen tussen de aangegeven tijden.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte meneer,
    We hebben per mail een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij vragen u hierop te reageren zodat wij dit voor u kunnen afhandelen.
    Wij willen u vervolgens vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte meneer,
    We hebben per mail een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij vragen u hierop te reageren zodat wij dit voor u kunnen afhandelen.
    Wij willen u vervolgens vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen