Klacht Online.nl: Toezegging opzeggen abonnement maar geen bevestiging!

Klachtnummer
# 194125
Gebruiker
P
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Online,

Inmiddels ben ik niet meer boos, maar furieus! Inmiddels hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad. Officieel loopt mijn contract tot 31-7-17 MAAR: wij hebben telefonisch contact gehad, aangeven ons contract NIETIG te willen laten verklaren. Jullie leveren niet de afgesproken diensten. Dit is toegezegd! !!! Nu....krijgen wij (inmiddels 5) mails, waarin staat dat ons contract wordt beeindigt per 3 dec 2016 maar dat het officiële contract loopt tot 31-7-2017...En dat jullie de resterende maanden blijven incasseren??? NEE!
DIVERSE MALEN OM EEN GOEDE AFWERKING GEVRAAGD MAAR JULLIE GEVEN NIET THUIS!!

Gewenste oplossing

EEN BEVESTIGING VAN HET ONTBINDEN VAN HET VOLLEDIGE CONTRACT, EN DUS NIET HET BEËINDIGEN EN DOORLOPEN VAN DE INCASSO'S TOT 31-7-17...NEE: VOLLEDIGE ONTBINDING, KOSTELOOS!!!!!!!!! Niks geen contract meer, weg bij jullie, helemaal...Wil geen incasso meer tegenkomen!

4 reacties

  1. Auteur
    P
    Datum
    Vanmorgen gebeld door Maria van Online. Zij zou mij een mail sturen...En dit direct doen. Dat was om 10u vanmorgen. ... Helaas niet direct dus maar gaat die mail nog komen Online?
  2. Auteur
    P
    Datum
    Nog steeds op zoek naar Maria die wel mijn bevestiging gaat sturen! Het begint er op te lijken dat Online weer niet thuis geeft!!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Patricia van Oeveren,

    Dank voor uw reactie. Ik heb u een e-mail gestuurd betreffende uw abonnement. Mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Patricia van Oeveren,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken.
    Helaas is dat niet gelukt.
    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk nogmaals verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen