Klacht Online.nl: Toezegging opzeggen abonnement maar geen bevestiging!
Details
Klacht
Online,Inmiddels ben ik niet meer boos, maar furieus! Inmiddels hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad. Officieel loopt mijn contract tot 31-7-17 MAAR: wij hebben telefonisch contact gehad, aangeven ons contract NIETIG te willen laten verklaren. Jullie leveren niet de afgesproken diensten. Dit is toegezegd! !!! Nu....krijgen wij (inmiddels 5) mails, waarin staat dat ons contract wordt beeindigt per 3 dec 2016 maar dat het officiële contract loopt tot 31-7-2017...En dat jullie de resterende maanden blijven incasseren??? NEE!
DIVERSE MALEN OM EEN GOEDE AFWERKING GEVRAAGD MAAR JULLIE GEVEN NIET THUIS!!
Gewenste oplossing
EEN BEVESTIGING VAN HET ONTBINDEN VAN HET VOLLEDIGE CONTRACT, EN DUS NIET HET BEËINDIGEN EN DOORLOPEN VAN DE INCASSO'S TOT 31-7-17...NEE: VOLLEDIGE ONTBINDING, KOSTELOOS!!!!!!!!! Niks geen contract meer, weg bij jullie, helemaal...Wil geen incasso meer tegenkomen!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.