Opgelost door Online.nl: Traag en onstabiel internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24017
Gebruiker
smitvolharding
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij zijn sinds 2009 klant bij Online.nl en maken gebruik van internet en telefoon. In 2012 wilden wij het contract niet verlengen i.v.m. traag internet en slechte telefoonlijn. Tijdens het telefoongesprek beloofde Online ons dat het internet sneller zou worden en ze hadden een hele leuke aanbieding. Snel internet 16 tot 20 mb. In oktober 2012 heb ik maar eens gevraagd wanneer wij dat snelle internet zouden krijgen en er werd gezegd dat we geduld moesten hebben. De upgrades worden door KPN verzorgd en Online kon ons niet zeggen wanneer dit ging gebeuren maar toch zeker eind 2012. Ook februari 2013 nog steeds geen snel internet en na vele telefoontjes en mails en beloftes van Online zijn wij wel klaar met hun. Wij willen graag het contract beeindigen maar ze doen daar heel moeilijk over. Sind oktober 2012 gebeld, gemaild en nog steeds geen oplossing. Ons probleem ligt nu bij de klachtencommissie van Online en ik word di nsdag 26 maart teruggebeld.
Wat voor rechten hebben wij.

De oplossing

Heel graag willen wij van het contract bij Online af omdat we nu al een jaar wachten op snel internet. Wij hebben ze nu al een jaar lang de tijd gegeven om het internet sneller te maken en ze beloven veel maar er gebeurt niets. Ondanks vele mails en telefoontjes nog steeds geen resultaat en wij vinden dat Online in gebreke

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Smit-Holkema,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We vinden het erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren voordat u een oplossing aangeboden is. De melding hebben we doorgezet naar onze klachtenafdeling van Online en zij gaven aan met u een terugbel afspraak te hebben. Wat betreft uw rechten heeft u gelijk en mocht het toesturen van een nieuw modem geen oplossing geven mag u kosteloos het contract ontbinden.Met vriendelijke groet,
    Online.nl klantenservice
  2. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Online heeft gereageerd, binnen 48 uur telefonisch benaderd en na een goed gesprek is er een nieuw modem opgestuurd. Vandaag geinstalleerd en we hebben sneller internet. Dus het probleem lijkt opgelost. Morgen heb ik weer contact met Online en kan ik dus het goede nieuws melden. Wij zijn in ieder geval heel tevreden over Klachtenkompas.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Online heeft snel gereageerd op mijn klacht en ik ben tot nu toe tevreden. Het probleem lijkt te zijn opgelost.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Smit-Holkema,Dank u voor uw reactie.Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Online Klantenservice
  6. Auteur
    smitvolharding
    Datum
    Probleem opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
smitvolharding
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen