Klacht Online.nl: traag internet, aantal keer per dag geen internet en tv

Klachtnummer
# 193621
Gebruiker
Alvin
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Sinds 11 juli heb ik abonnement: alles-in-1. Dit werkt echter niet naar behoren.
Eerste week na inlevering zaten wij zonder internet en tv . Na twee weken was de dienst wel door monteur hersteld maar tot nu werkt het niet correct. Inmiddels heb ik de snelheid van het internet veranderd naar 100 MB ik dacht dat het kon helpen, maar het is nog erger geworden. Bijna iedere kwartier valt het internet, tv en telefoon uit. Ik belde weer naar klantenservice. En het probleem is weer niet opgelost. Na mijn volgende telefoontje was een monteur ingeschakeld. Hij kwam langs op 31-10 en na het meten van verbinding en bezoek van centrale zei hij dat het probleem buiten mijn huis ligt en door KPN moet worden gerepatrieerd - kost 350 euro en rekening komt op mijn. Volgens mij proberen mij in de maling te nemen want, voordat ik naar online ben overgestapt, werkte alles altijd goed en waren er nooit problemen. Zodra ik naar online ben overgestapt kwam het probleem en de storing.

De oplossing

ik wil het contract kosteloos ontbinden

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alvin,

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    We doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl
  2. Auteur
    Alvin
    Datum
    Een week is voorbij en is nog steeds geen enkele reactie behalve informatie dat is klachtendossier is aangemaakt . Niemand van Online heeft met mij contact gehad.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alvin,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alvin,

    Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het op een later tijdstip nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alvin,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels hebben wij een monteur aangestuurt om de lijn nogmaals te laten testen.
    Zoals afgesproken nemen we donderdag wederom telefonisch contact op voor een controle.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  6. Auteur
    Alvin
    Datum
    Op mandag was bij mij een monteur, probleem nog niet opgelost, deze keer weer informatie gekregen dat probleem ligt onder de grond en moet door KPN gerepatrieerd worden.Deze keer ik heb informatie gekregen dat kosten komt op rekening van online. Meteen afspraak bij KPN gemak. Vandaag was bij me monteur van KPN. Hij heeft alles nagekeken, opmeten en zij dat alle kabels onder de grond en in mijn huis zijn goed en hoeft niet vervangen en graven. Ik ben helemaal kapot
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alvin,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kan ik zien dat de lijn vanuit hier stabiel is en u gaat weer de IPTV aansluiten.
    Zoals afgesproken nemen we maandag wederom telefonisch contact op voor een controle.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alvin,

    Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    U gaf aan dat u niet thuis was daarom bellen wij u morgen nogmaals zoals afgesproken.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen