Opgelost door Online.nl: traag internet door te hoge latency tijd van 63ms

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 458986
Gebruiker
Tikra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aangezien het onmogelijk is om een klacht op de site van online achter te laten en ik geen zin heb om meer dan een uur in de wachtrij te staan en dan eruit gegooid ree worden dan maar hier: Latency van 63ms waar het 12 ms. zou moeten zijn. Online belooft wel een hoge internet snelheid (die hebben wij ook van 90 down en 30 up) maar da heb je niets aan las de latency in de laatste maanden dermate achteruit is gegaan ... (ingesteld?) waar wij in het begin 12ms hadden geeft de laatste meting een 63ms aan ...

De oplossing

internetsnelheid verhogen door de latency tijd weer terug te brengen naar 12 ms ....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tikra
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik ga eerst nieuwe metingen uitvoeren en wisselt namelijk tussen 10 ms en 129 ms .. en het is een verschil tussen apple en pc ... dat wil ik eerst verder uitzoeken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen