Klacht Online.nl: traag internet en tv storingen

DarshanBijl

ben reeds weer opnieuw klant bij online.nl (1-2 maanden) en gelijk al vanaf de eerste maand vele klachten ingediend bij online over mijn internet.
ten 1ste: mijn internetsnelheid, ik werd beloofd 30 mb/s, ik ontvang maximaal 13 mb/s en zelfs 2 mb/s op sommige dagen, ik weet dat online werkt via telefoonlijnen van de KPN, maar de dichtsbijzijnde telefoon centrale staat maar 1,5 KM van mijn huis vandaan en dan zulke lage snelheden is belachelijk!!!
ten 2de: hele vervelende, als ik op google chrome of andere browsers websites zit te kijken, en dan bijv. een pagina aanklik dat mijn internet last heeft van dat die de DNS niet kan vinden
ten 3de: de tv met standaard antenne die was bijgeleverd zorgt voor storingen (haperingen en sneeuw), zonder dat er iets is wat dit kan veroorzaken
en zo nog meerdere klachten over online.nl!

ik wil van mijn contract af! ZONDER SLOTNOTA

DarshanBijl
    ten 4de: de klantenservice luistert niet naar wat de klant zegt, ik belde een keer naar online met de klacht met wat hier beschreven staat, word ik doorverbonden, krijg ik iemand aan de telefoon die mij vertelde dat er iets voor mij was besteld waar ik helemaal niet om vroeg!
    Beste heer Bijl,
    We zien dat uw internetsnelheid op dit moment 18 mb/s is. Dit is ook zo in uw welkomsbrief bevestigd dat dit de verwachte snelheid op uw adres is. Maakt u gebruik van een bekabelde of draadloze verbinding? Tevens de vraag op welke site u die snelheidsmeting doet. Wat betreft uw DNS probleem hebben wij daar recentelijk een storing mee gehad. Dit probleem is dan ook weer volledig verholpen. Wellicht heeft u een statisch DNS ingesteld op uw computer. Wat betreft uw televisie is het wel heel erg jammer dat u geen goede kwaliteit heeft. Er is voor dit probleem dan ook een buitenantenne besteld die in de meeste gevallen de problemen met uw bereik oplost.
    Online.nl Klantenservice
    DarshanBijl
    in de welkomstbrief/e-mail die ik heb ontvangen staat 18 tot 22 mb/s gebaseerd op afstand naar de dichtsbijzijnde centrale en historie van de postcode, ik doe mijn speedtests op www.speedtest.net met de automatisch beste server, waarop steeds 13 mb/s uitkomt en soms zelfs maar 2 mb/s, wat jullie met internet snelheden zien is duidelijk niet hetzelfde als wat ik daadwerkelijk ontvang. ik maak gebruik van bekabeld internet. ik hebe vele keren hierover naar online gebeld,
    DarshanBijl
    het ligt allemaal aan jullie kant, mijn bekabeling is goed, ik heb niets statisch ingesteld, ik gebruik geen zelfgemaakt spul, alles wat ik voor mijn internet gebruik heb ik van jullie gekregen bij dit abbonement. en heel leuk dat zelfs hier de "klantenservice"van online niet naar mijn woorden luistert...IK HAD GEEN BEHOEFTE OM EEN BUITENANTENNE TE KRIJGEN VAN ONLINE, OMDAT IK VOORAL ONLINE TOENDERTIJD BELDE VOOR MIJN INTERNEPROBLEMEN!!!
    Beste heer Bijl,
    Bij een technisch gebreken zullen we een stappenplan moeten doorlopen om te kijken hoe uw aansluiting in elkaar zit. Vanuit daar zou een technisch dossier aangemaakt kunnen worden waarna we uw verbinding gaan meten en eventueel een monteur kunnen aansturen voor het verbeteren van uw verbinding. De snelheidsmeting die wij doen is vanuit de wijkcentrale tot aan uw modem. De snelheidsverlies na uw modem kunnen wij helaas niet controleren.
    Online.nl Klantenservice
    Beste heer Bijl,
    Zoals telefonisch besproken gaan wij onder een voorwaarde akkoord met ontbinding van uw contract. Wij wachten uw bericht tegemoet.
    Online.nl klantenservice
    DarshanBijl
    de tablet heb ik zaterdag op de post gedaan, dus dat is onderweg en deze week krijg ik materiaal van een andere provider binnen

DarshanBijl

Ook een klacht indienen over Online.nl?