Klacht Online.nl: Traag internet en wegvallende tv verbinding

Sim-1

Na meermaals contact ervaar ik nog steeds geen verbetering omtrent mijn internet en televisie. Het internet duurt vaak minuten om een simpele website te laden en valt af en toe uit. Daarnaast valt de televisie verbinding meermaals per dag uit. Dan kost het minuten om weer op te starten. Naar aanleiding van deze gebreken heb ik Online.nl gecontacteerd en in gebreke gesteld zoals de ACM voorstelt te doen. Na deze in gebreke stelling is er echter niets veranderd en daarom wil ik graag mijn abonnement opzeggen. Online.nl dreigt gelijk met incassobureaus en deurwaarders. Dat schrikt af, maar gezien Online.nl niet de beloofde dienst levert sta ik volledig in mijn recht.

Kosteloze opzegging van mijn abonnement

Sim-1
    Het is ronduit belachelijk. Ik had een nieuw contract afgesloten bij een andere provider buiten de 14 dagen nadat ik online.nl had ingelicht over waardeloze internet- en tv-verbinding. Toen beweerde online.nl dat ze hierdoor niets aan mijn klacht konden doen vanwege dat er een andere provider opzat. Natuurlijk was dit onzin, want nadat ik de andere provider heb afgezegd en dit aan online.nl heb gemeld is er niets veranderd. Ik heb zelfs nog nagevraagd bij de nieuwe provider of ze daadwerkelijk van de lijn af zijn en dat was zo. Online.nl beweert nu dat dat niet het geval is en nu wordt het een triest verhaal. Ik wil onmiddellijke ontbinding van mijn contract, want zelfs met alle middelen voorhanden gebeurd doet Online.nl niets met mijn klacht, is mijn internet nog steeds niet of nauwelijks aanwezig en valt de televisieverbinding ook nog steeds weg.