Klacht Online.nl: Traag internet in de avonduren

sad Niet opgelost
# 420242
anton

Ik ervaar dezelfde klachten als hieronder op onderstaande 2 links is weergegeven door andere gebruikers van Online.nl

Al vanaf 21 november 2019 ben ik in de weer om Online te vragen om mijn internet te verbeteren.
Overdag haal ik 95Mb/sec download maar na 18.00 uur zakt de snelheid naar rond de 4Mb/sec. Met die trage snelheid kan ik geen Netflix meer bekijken.
Er is door mij al van alles gedaan met behulp van service medewerkers van Online.nl
o.a kabeltjes controleren, reset modem, kanaalinstellingen wifi, talloze screenshots, etc .
Toen dat allemaal niet hielp werd door een medewerker van de BackOffice-Dsl een aanvraag gedaan bij de netwerkbeheerder voor capaciteitsuitbreiding. Na enige tijd ontving ik de mededeling dat hij een terugmelding had gekregen van de netwerkbeheerder dat alles in orde was. Ik heb de medewerker laten weten dat het probleem niet werd opgelost. Sinds die tijd krijg ik geen contact meer met de medewerker van de back office. Alles loopt nu weer via de service afdeling. Nu is het voorstel om een monteur langs te sturen. Dat kan alleen overdag. Maar ja dan is er geen probleem. Het laten zoeken naar iets wat er op dat moment niet is lijkt mij niet zinvol. Dit blijkt ook uit andere ervaringen.

Lever de internetverbinding Conform de leveringsvoorwaarden .
In mijn geval moet de 100Mb/sec minimaal 40% zijn

anton
    Beste online medewerkers. Het sturen van een monteur om die te laten zoeken naar iets wat er op de dag niet is lijkt mij zinloos. Dit liet ik u eerder weten. hieronder nogmaals de links van soortgelijke problemen. Daar hielp een monteursbezoek op de dag ook niet.

Ik verzoek u om de netwerkbeheerder een duurmeting uit te laten voeren
    anton
    Graag reactie op mijn vraag voor een duurmeting.
    anton
    Beste medewerkers van de serviceafdeling van online.nl
    2 weken geleden hoorde ik van een van uw collega"s dat mijn probleem van de trage internetverbinding is onderkend en zou worden aangepakt. Er zou vorige week een capaciteitsaanpassing en/of migratie plaatsvinden. Helaas helaas weer geen reactie en/of actie van uw kant. Dit probleem speelt nu al sinds 21 november 2019. Is er nog hoop ????

anton
    Ik heb exact dezelfde reactie gehad als ElandjeA. En nu maar hopen dat Online.nl de KPN kan bewegen om het probleem op te lossen.
    anton
    Wordt er nog gewerkt aan de oplossing van het probleem?
    Beste medwerkers van Online.nl

Dank voor uw mededeling van d.d. 10.03.20202 waarin u mij liet weten dat het opschalen van de wijkcentrale-capaciteit met 33% procent heeft plaatsgevonden.
    Helaas moet ik u melden dat deze actie niet heeft geresulteerd in een verbetering .
    De internetverbinding blijft onder de maat presteren (onder de 4Mb/sec. in de avond) terwijl er op de dag geen probleem is (95Mb/sec. op de dag).
    Dit probleem speelt nu al vanaf eind november 2019.
    Ik verzoek u daarom met klem om een monteur te sturen in de avond.
    Alleen in de avond, als iedereen video over het internet zit te streamen, is het probleem bij mij thuis te zien.
    Het zou prettig zijn als de monteur die de upgrade in de centrale heeft uitgevoerd de boel bij mij in ogenschouw zou willen nemen.
    Graag uw reactie.

met vriendelijke groet,
    Anton
    anton
    Het blijft tobben met online.nl .
    anton
    klacht aanhouden. Ik wil meer weten over de acties die zijn ondernomen.
    Wat was het resultaat van de duurmeting? De capaciteit van het netwerk zou zijn verhoogd. Het internet blijft traag. Mag ik nog actie van uw kant verwachten? Zo ja welke?
    anton
    klacht aanhouden. Nog steeds traag internet. klacht loopt al sinds eind oktober.
    2019.
    klacht aanhouden.
    Nog steeds traag internet.
    klacht loopt al sinds eind oktober 2019.
    anton
    Kreeg vorige week een telefoontje van een van de Online.nl medewerkers. Ik hoorde dat ze nog geen oplossing hebben voor mijn probleem. Ook kon deze medewerker melden dat er nog 8 klagers met hetzelfde probleem waren in mijn postcodegebied 2251.
    klacht aanhouden.
    Nog steeds traag internet.
    klacht loopt al sinds eind oktober 2019.

anton

Ook een klacht indienen over Online.nl?