Opgelost door Online.nl: Traag internet

petersellers78

Ik heb in November "supersnel" internet besteld. Ik kreeg een bevestiging waarin ik met koeienletters werd gefeliciteerd met mijn aanmelding. In minuscule letters werd er vermeld dat supersnel internet niet wordt gedekt in mijn postcode gebied. Dit laatste heb ik pas gezien nadat het te laat was. Ik ontdekte pas nadat de nieuwe lijn was aangesloten (en weer met groot enthousiasme werd aangekondigd door Online.nl) dat de verbinding helemaal niet sneller was geworden. Het beloofde 30mb/s haalde de snelheidsmeter bij lange na niet, hij krabbelde met moeite tot net over de 10mb/s. Na herhaaldelijk gebeld te hebben, is er niets veranderd aan de situatie. Geen geld terug, geen snellere lijn. Als ik op online.nl kijk zou mijn postcode gebied tot 50mb/s moeten kunnen halen.

Graag een verbetering van mijn lijn, of restitutie voor de onnodige kosten

Online.nl
    Geachte heer petersellers78,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Naar aanleiding van de gemaakte afspraken gaan we er van uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl
    petersellers78
    Bedankt voor de snelle reactie. Alhoewel ik het op prijs stel dat ik restitutie ontvang, wil ik graag (als ik toch vast zit aan dit contract) zo gauw als het beschikbaar is, sneller internet aangezien ik ervoor betaal en moet blijven betalen. Als dit nog even bevestigd kan worden dan zal ik de klacht afsluiten.
    Online.nl
    Geachte Heer petersellers78,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen, dit naar aanleiding van het telefonisch onderhoud van gisteren. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Klantenservice Online.nl

petersellers78

Ook een klacht indienen over Online.nl?