Klacht Online.nl: Traag internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103828
Gebruiker
Maurits
Datum
2 reacties

Details

Klacht

(In navolging op vorige klacht die zonder pardon gesloten is door Online.nl zelf als het goed is en dit terwijl mijn probleem verre van opgelost is)

Blijkbaar kan je bij hen alleen snel internet hebben als je op het platteland woont. In een normale woonwijk is dat namelijk onmogelijk.
Klantenservice, waarvan sommige telefonisten onverstaanbaar vanwege hun gebrekkig Nederlands, heel onvriendelijk en niet bereid je te helpen met je probleem.
Tot 5 keer toe gebeld (5 x 1 euro verspilt, belachelijk die extra kosten overigens) en elke keer zei de meneer/mevrouw achter de telefoon iets anders.
Mijn lokale netwerk is het probleem van mijn trage internetverbinding (die overigens ook om de haverklap uitvalt) zogenaamd. Volgens hun systemen draait mijn verbinding die ze mij geven gewoon goed. Maar kunnen jullie me dit ook op zwart wit laten zien? Ik wil graag die gegevens zien!

Conclusie: GA NOOIT BIJ ONLINE.NL

Gewenste oplossing

Sneller internet en niet doelloos worden doorverwezen.
Anders: laat mij de gegevens op zwart wit zien. Laat mij zien dat het probleem niet bij jullie ligt en wel bij mijn lokaal netwerk.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,De vorige klacht is afgemeld omdat wij u niet verder kunnen helpen. Uw problemen zijn gevonden in uw lokale netwerk en die kunnen wij niet verhelpen.Wij verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Maurits
    Datum
    -

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen