Klacht Online.nl: Traag internet

# 61923
Anoniem

Beloofde snelheid wordt niet gehaald, daarnaast is het laden van filmpjes heel erg traag, op mijn 3g netwerk van mijn mobiel (bij een andere provider) ben ik sneller met het laden van de filmpjes. Dit is absurd. Heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en dat kost inmiddels ook al een vermogen. Ik vind het echt jammer dat er niet veel waarde wordt gehecht aan de klant.

De internetsnelheid weer op orde zodat ik gewoon normaal gebruik kan maken van de dienst die ik afneem. Mijn contract verloopt bijna, dus aan de hand van hoe dit wordt opgelost zal ik mijn besluit nemen.

Online.nl
    Geachte ,We hebben uw reactie in goede orde ontvangen.
    De snelheid van een ADSL/VDSL verbinding is afhankelijk van de afstand tussen de centrale en het aansluitadres in uw woning. Uit een recente meting blijkt uw werkelijke snelheid op 20Mb uit te komen. Dit is de maximale snelheid behorende bij uw internet profiel.Wij zien geen contacten met onze klantenservice aangaande uw melding. Mocht u van mening zijn dat de snelheid lager ligt dan de afgesproken snelheid dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. Er kan dan een nieuwe meting plaatsvinden aangaande uw verbinding en eventueel een incident worden aangemaakt bij onze technische dienst voor verder lijnonderzoek.Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina. Deze is te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/ . U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke groet,
    Online.nl
    Csl
    Anoniem
    Zag graag een oplossing, en geen discussie, er wordt duidelijk niet geluisterd naar de klant. Heb geen zin in een ja/nee spelletje. Mijn abonnement verloopt binnenkort en die zal dan ook niet verlengd worden. Ik raad iedereen aan om online.nl links te laten liggen. Service 0.0

Anoniem

Ook een klacht indienen over Online.nl?