Klacht Online.nl: traag internet

Klachtnummer
# 19571
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds een maand verhuist, internet van tmobile online is hier erg traag. In het vorige huis hadden we ook last van traag internet en uitval. Hier ook al een keer over gebeld, er zou iets aan gedaan worden. Het internet viel niet meer uit, maar bleef wel erg traag. Ik hoopte bij de verhuizing dat het internet in het nieuwe huis een stuk sneller zou zijn. Maar dit is niet het geval. Ook kan ik sommige apparaten niet goed verbinden met de router. Zo heb ik problemen met mijn apple tv, philips smart tv, iphone en ipad. Het lijkt me niet dat dit normaal is. Ik hoop dat we tot een juiste oplossing kunnen komen. Want ik wil niet nog een jaar met deze problemen blijven zitten.

Gewenste oplossing

Een compensatie, of het abonnement omzetten in een maandelijks opzegbaar contract.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen