Opgelost door Online.nl: traag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110962
Gebruiker
M.Y.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Internetverbinding is enorm traag. Komt niet hoger dan 3mb/s, als ik geluk heb.
Onmogelijk om te streamen, gamen, etc. Oftewel, knap waardeloos allemaal.
Digitale tv is ook geen pretje, met name de receiver/recorder. Opnemen kan, mits je niet gaat zappen.

Reeds nieuwe kabel geprobeerd, zonder resultaat. Ook ethernetkabel geprobeerd ipv wifi. Geen resultaat.

De oplossing

Coulance in aboprijs. Per direct opzeggen van het abonnement.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte M.Y.,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte M.Y.,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  3. Auteur
    M.Y.
    Datum
    er ontbrak enkel coulance voor alle maanden waarvoor te veel betaald was. voor de rest goed voorstel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.Y.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen