Klacht Online.nl: Trage internet slechte modem van Online.nl!

Ali Uslu

Ik ben per 26 11 2013 overgestapt naar Online.nl Ik kreeg een HUAWEI HG655d modem die via wifi heel vaak uitvalt. Gewoon binnen 2-3 meter van de modem af en boven op de 2e verdieping al bijna geen internet. Wifi valt steeds uit of is HEEL erg traag.

Daarnaast heeft deze modem ook een voip functie waarmee mijn eigen voip telefoon niet samenwerkt. Ik moet voip functie van Huawei gebruiken maar dan werkt mijn huis telefoon niet.

En hun contact pagina op website is heel erg onduidelijk ik bel de nummer op hun website 0900 9515 kom ik bij kanaal digitaal uit. Al 2 keer gebeld iets meer dan 10 minuten moeten wachten (15 cent per min..schandalig) zonder resultaat die kunnen mijn ook niet doorverbinden.

Een andere modem die een goede WIFI bereik heeft en zonder voip functie er in want dan werkt mijn huis telefoon niet.

Online.nl
    Beste meneer Uslu,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail, ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Ali Uslu
    Schandelijk de klanten service. Ik ben gebeld ze hebben duidelijk aangegeven we hebben geen andere modem zonder Voip functie. Mevrouw heeft me Hallo Europa aangeboden want ik wilde graag naar Frankrijk en Turkije bellen. Daar ben ik uur later op terug gekomen en nagedacht dat wilde ik hebben. Nu blijkt dat ik verkeerd bent geïnformeerd. Want Frankrijk en Turkije zitten in andere bundels? Moest maar 2 bundels aansluiten. Nu gaan ze kijken of er andere modem is , die was er vanmorgen niet ??!!
    Ali Uslu
    Ik hoop dat ze toch een andere modem op kunnen sturen. Ene medewerker zegt we hebben het echt niet andere zegt zal eens vragen ergens hebben we vast wel een oude modem.Of gewoon wat mijn vandaag is aangeboden Hallo Europa , bellen naar Frankrijk en Turkije voor 5 euro per maand + 10 cent per gesprek.Aan de kassa bij winkel passen ze de prijs ook aan, als het in de vak verkeerd staat. Doen wat je belooft!
    Ali Uslu
    Midden in de nacht ik wil graag doorwerken maar mijn internet is al -tig keer uitgevallen en is trager dan een schildpad
    Ali Uslu
    sorry voor de vorige 3maal.. internet viel uit daarom paar keer geklikt.. Bedankt online!!--Nu nog iets ik krijgt nu van Tele2 facturen van December en januari binnen omdat mijn abonnement nog niet is opgezegd door online ! Heb daar dus 2 maanden abonnement kosten van 33 euro per maand betaald door online. Factuur stuur ik richting jullie kant zeker op !
    Wifi valt nog steeds uit of is erg traag! Voip doet het nog steeds niet , en nu krijgt ik dit opzeggen fout. Wat gaat goed daar?
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)