Klacht Online.nl: trage internetsnelheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182062
Gebruiker
RPare
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Per 5 augustus is onze downloadsnelheid vermindert van 4mb/s naar 256kb/s.
Deze klacht is gemeld bij klantenservice, deze geeft aan dat zij daar niks aan kunnen doen en dat dit altijd zo was... Wij kunnen nu niet meer downloaden, alles loopt vast.
Wij hebben al meer dan 5 jaren internet via Online.nl met de snelheid tussen 4 en 8mb/s en nu wordt ons verteld, succes ermee, wij kunnen (en willen hier niks mee doen.
Klacht is neergelegd bij Online.

De oplossing

Graag een oplossing om de downloadsnelheid weer op het oude niveau te krijgen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste RPare,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat u deze problemen ervaart met uw internetverbinding.

    Er is op een dossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal binnenkort contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Anna van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste RPare,

    Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met mijn collega & dat er een monteur is ingepland om uw verbinding na te komen kijken.

    Zoals afgesproken zullen wij contact met u opnemen nadat de monteur bij u is geweest om de vervolgstappen te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  3. Auteur
    RPare
    Datum
    Helaas komt de monteur pas op 2 september, dat is 4 weken na melding van klacht.
    Dit is bijna net zo snel als de downloadsnelheid die wij nu ervaren.
    Bij alle buren in de straat stond er binnen 48 uur een monteur op de stoep, dit is wel een verschil. Tevens hadden de buren geen klachtenkompas nodig om de klantenservice te bewegen om actie te ondernemen.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste RPare,

    We hadden inderdaad niet de mogelijkheid om binnen een kortere periode een Online.nl monteur aan te sturen.
    Zoals u zelf al aan gaf zat de storing in de centrale waarop wij u hebben aangesloten.
    De KPN heeft ons de melding gegeven dat dit probleem opgelost moet zijn. Dat zou betekenen dat uw downloadsnelheid weer hersteld is.

    Mocht dat niet het geval zijn horen we dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  5. Auteur
    RPare
    Datum
    je wordt als klant niet serieus behandeld door Online, pas na plaatsing op klachtenkompas is er actie ondernomen, daarvoor ben ik afgewimpeld met veel succes met je trage snelheid. Doordat KPN wel snel reageerde is het probleem opgelost. Dit is helaas de derde slechte ervaring bij een afwijking, wij hebben dan ook besloten om een andere provider te proberen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RPare
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry