Klacht Online.nl: Trage of geen internet, wegvallen tijdens telefoneren. Slechte communicatie omtrent de veranderingen en storingen

# 193819
K de Boer

Op 13 oktober heb ik een mail ontvangen omtrent veranderingen bij online.nl Wanneer dit ingaat is mij niet duidelijk. De informatie hierover op de website van online is hierover niet duidelijk. Vandaag hierover contact gehad met Online omdat ik ook mijn gegevens niet meer kon inzien. Blijkt dat ik een nieuw klantnummer heb en via een ander scherm moet inloggen. Nieuwe website van mijn Online is niet duidelijk.Compensatie gevraagd omtrent de slechte en trage internet verbinding. Dat krijg ik niet omdat ik dit zelf moest melden bij online. Terwijl de storing bekend is bij online.
Vanmiddag mail gehad van Online waarin in staat Onlangs hebben wij laten weten dat de internetstoring was opgelost.Het bericht dat de internetstoring is opgelost heb ik nooit ontvangen.Problemen met trager internet, wegvallen van internet en wegvallen tijdens het telefoneren worden erger in plaats van minder.

Dat ik van mijn contract bij Online af wil, zonder kostte. Ik heb als klant niet gevraagd om verandering in het contract.. Online mag mijns inziens niet eenzijdig verandering aan het contract aanbrengen wat ik ben aan gegaan met Online. Communicatie omtrent de veranderingen is ook vaag en is niet goed terug te vinden op de website.

Online.nl
    Beste K de Boer,

We hebben zojuist telefonisch contact met u gehad. Zoals besproken, hebben wij een kostenloze opzegging voor u ingedient. Wanneer dit rond is, zullen wij nogmaals contact met u opnemen om dit te bevestigen.

Luuk van Online.nl
    K de Boer
    Zojuist e-mail ontvangen met bevestiging van einde abonnement per 8-11-2016. Met kosten voor het eerder beeindigen van het contract. Dit is niet afgesproken. Zie reactie hier boven. Er is afgesproken dat per einde van de maand mijn contract kosteloos zou worden opgezegd. Ik ga niet akkooord met de voorwaarden zoals beschreven in de mail. Ik wil dat per 8-12-2016 mijn contract kosteloos wordt opgezegd. Zoals mij is toegezegd.
    K de Boer
    Ter verduidelijking ik wil dat per 8-12-2016 het contract kosteloos zoals afgesproken wordt opgezegd. Dit is dan in acht neming van 1 maand opzeg termijn.
    K de Boer
    Als u de opzegging van uw internetabonnement ongedaan wilt maken, is één telefoontje met onze klantenservice via nummer 0900 9515 (€ 0,50 per gesprek) al genoeg. Dat kan tot uiterlijk één maand voor 8-11-2016. Houd bij telefonische vragen uw klantnummer bij de hand; deze vindt u bovenaan.

Hoe zo slechte communicatie Lees ik net mij e-mail welke ik zojuist ontvangen heb, kan ik mijn opzegging ongedaan maken wat ik niet wil, dat kan tot uiterlijk 1 maand voor 8-11-2016 ?????????????

K de Boer
    Mijn geduld met Online.nl begint nu toch echt op te raken.
    Tot mijn verbazing heeft Online vandaag de nota van November afgeschreven van mijn rekening. Terwijl dit toch is veranderd naar het einde van de maand. Hoe kan dit? Mijn moeder is ook klant bij Online en daar is de nota nog niet afgeschreven. Geprobeerd hier over te bellen, maar na ruim 15 min in de wacht en irritante muziek, nu maar via deze weg.
    K de Boer
    Nogmaals geprobeerd om via de telefoon contact te krijgen met Online. Weer niet gelukt, dus maar weer zo. Graag zou ik antwoord krijgen op mijn reactie/ klacht op de mail van Online.nl van 8 november j.l. en de bevestiging dat zoals afgesproken de opzegging van mijn contract kosteloos zou zijn. En reactie op mijn klacht van het innen van de nota welke pas aan het eind van de maand zou moeten gebeuren volgens jullie informatie.
    K de Boer
    Omdat de klantenservice slecht bereikbaar is doe ik het via deze weg. Gisteren na lang wachten uiteindelijk iemand gesproken mobiel. Dit omdat modem niet deed. Geen enkel lampje brandde. Oplossing ik krijg andere modem. Nu heb ik mijn adapter van digitale piano geprobeerd op het modem en warempel modem doet het weer. Dus adapter is stuk. Gelukkig dus nu wel internet maar geen pianospelen nu voor mij. Dus kan online mij voor mijn klacht ook op mijn vaste nummer bellen.
    K de Boer
    Mijn geduld begint echt op te raken met Online. Zo ga je niet om met je klant die tot voor kort tevreden was, maar nu niet meer.
    Graag zou ik zo spoedig mogelijk een bevestiging van Online dat mijn contract zoals toegezegd, kosteloos wordt beeindigd. En niet zoals in de mail van 8 november staat. Afgelopen donderdag lang in de wacht gestaan omdat mijn modem stuk is. Toen ook deze klacht gemeld. Is mail verzonden naar de juiste afdeling, maar tot op heden geen reactie van Online......

Ook een klacht indienen over Online.nl?