Klacht Online.nl: Trage tv ontvanger, schokkerig beeld

Vries102

De tv ontvanger schakelt nog steeds erg traag en geeft regelmatig schokkerig beeld. Meerdere keren over gebeld. Nog steeds zelfde probleem. Ik denk dat het aan de kwaliteit van de ontvanger ligt want de apps via de tv werken prima via de WiFi.

Een goede, snelle tv ontvanger.

Vries102
    Het wordt alleen maar slechter. Kijk nu terug via de gids. Elke keer haperingen en stilstaand beeld.
    Vries102
    Ik wil van mijn abonnement af wegens stilstaand beeld en traag functionerende tv ontvanger. Ik wil van mijn abonnement af per direct. Graag in gang zetten en bevestigen. Lang genoeg de kans gegeven het op te lossen.
    Vries102
    Wanneer is het dan opgelost? Ik krijg constant dezelfde boodschap: we zijn er mee bezig...
    Vries102
    Helaas geen enkele verbetering met de nieuwe ontvanger, die trouwens hetzelfde type is. Nog steeds traag zappen. Met dezelfde utp kabel had ik met de KPN ITV ontvanger snelheid en stabiliteit.
    Laat anders maar een monteur komen die het oplost. Gratis natuurlijk. Alternatief is het contract per 1 dec 2019 ontbinden. Dan kan ik naar een leverancier die een stabiele en snelle tv aansluiting biedt. Dit is al vanaf het begin zeer ergerlijk.
    Vries102
    Wat is het resultaat van het onderzoek? Nog steeds traag zappen. Klacht niet opgelost.
    Vries102
    Ik wacht af of de monteur het oplost.

Ook een klacht indienen over Online.nl?