Opgelost door Online.nl: Tussentijdse snelheids verhoging

Nunohalekor

Al meerdere malen contact gehad met online.nl over het feit dat ik graag mijn internet snelheid verhoogd wil hebben aangezien mijn huidige snelheid gewoon niet voldoet. ik heb kennis gegeven aan de klanten service van online.nl dat ik er graag extra voor betaal voor meer snelheid maar ik krijg als antwoord dat ik dan een nieuwe contract moet aangaan en het huidige contract niet aangepast kan worden, wat ik zeer hinderlijk vind. tevens vind ik de klantenservice vrij kort door de bocht en het gesprek werd ook zeer onvriendelijk en snel afgerond wat mij met een dubbel gevoel laat zitten.
tevens vind ik het raar dat je een contract niet kan aanpassen terwijl beide partijen er op vooruit gaan, vooral aangezien het internet een snel groeiend concept is en een bepaalde snelheid niet altijd voldoende is voor een contract periode van 2 jaar.

Aangezien ik verder geen problemen heb met online zou ik graag willen dat ze mijn internet snelheid verhogen waarvoor ik natuurlijk ook gewoon de bijkomende maandelijkse kosten voor mijn rekening neem of een passend alternatief

Online.nl
    Beste Nunohalekor,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl
    Nunohalekor
    Bedankt kim, ik wacht het contact moment af.
    Online.nl
    Beste Nunohalekor,

Zojuist heb ik u gebeld en de mogelijkheden tot het verhogen van uw internetsnelheid besproken. Over ongeveer 2 weken zullen wij starten met het leveren van de afgesproken hogere snelheid.

Als uw klacht naar tevredenheid behandeld is, wil ik u verzoeken deze klacht te sluiten en te beoordelen. Alvast bedankt.

Vincent van Online.nl
    Nunohalekor
    Heb van online.nl een zeer snelle reactie gekregen en verder goed geholpen, ik ben zeer tevreden!