Opgelost door Online.nl: tv bedienen met afstandsbediening interactieve tv online.nl

DM

Ik wil met de afstandsbediening van interactieve tv van online.nl mijn tv aan en uit kunnen zetten. Volgens de klantenservice kan het niet. Op de afstandsbediening zit echter een knop TV (en bij alle concurenten kan het ook). Ik wil alles gewoon met 1 afstandsbediening kunnen bedienen...
Een mail sturen naar de technische dienst kan niet, de klantenservice kan alleen het standaard antwoord geven.

handleiding van de afstandsbediening

Geachte DM,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte DM,Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen naar aanleiding van uw klacht. Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht bij klachtenkompas te sluiten en onze afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,C. Boma
    DM
    Codes voor universele afstandsbediening ontvangen

DM

Ook een klacht indienen over Online.nl?