Opgelost door Online.nl: Tv box doet het niet goed

Cristinacocco manca

Na 2 maal insteekkaart verzonden te hebben die het niet deden heb ik nu de tv box ontvangen en moet zeggen dat het een ramp is,heb helemaal geen signaal en heb het boven op de zolder gebracht en daar krijg ik alleen tot 90%.Dat is echt helemaal niet te geloven,betalen voor een service dat ik niet heb gebruikt tot gisteren en toen ik het kreeg is er geen signaal,allen op zolder maar niet goed en heb de kabel op de trap en in de gang,kan toch niet,wat voor service is het,betalen en geen goeie service.Trouwens internet valt hel vaak weg

Ik wil tv kijken met goeie ontvangst en geen kabels door de hele huis tot zolder(er lopen kleine kinderen)voor toch een slechte ontvangst en dat internet niet vaak uitvalt

Online.nl
    Beste mevrouw Manca,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail, ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Cristinacocco manca
    Hallo,met Cristina,ik kan moeilijk een voicemailbericht afluisteren als ik geen voicemail heb ingesteld en ja als jullie mij ook bellen onder werktijden kan ik moeilijk beantwoorden,ben te bereiken na 17:30.Groetjes
    Online.nl
    Beste mevrouw Manca,U heeft de klacht op klachtenkompas gezet, deze klachten worden afgehandeld door medewerkers van het klachtenteam, de openingstijden van deze afdeling zijn van 9.00 uur tot 16.30 uur. U heeft altijd de mogelijkheid ons reguliere klantenservice te bellen om uw probleem voor te leggen deze zijn open van 9.00 uur tot 21.00 uur. Het nummer is 0900-9515.
    Online klantenservice
    (amg)
    Cristinacocco manca
    Ja dat zal vel,heb een slechte service van jullie en moet nog ook betalen om te bellen voor een service die ik betaal ter vil niet helemaal gebruikt.Leren jullie maar omgaan met mensen en een service geven voor wat jullie betaald krijgen.Ik betaal jullie voor de service en dus heb ik het recht om het op te eisen en desondanks nog jullie voor de rechter slepen,dat zijn mij rechten als betaal zijnde
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Cristinacocco manca
    Mij probleem is helemaal niet verholpen en moet zeggen dat ik vanaf de 16 jullie al in gebrek zijn want ik heb geen internet,tv en telefoon en heb meer dan 100 euro verspild om jullie te bellen voor een oplossing en jullie zouden erna kijken en vandaag zouden naar mij bellen maar niks en zou zeker niet hoeven betalen die dagen dat ik er geen gebruik van maakt maar nee jullie hebben toch geinkassert en ik heb het gewoon geblokkerd en jullie willen alsnog geld,gaan jullie het oplossen?
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas konden wij u niet bereiken. We zullen het morgen nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Cristinacocco manca
    Zijn jullie het niet beu van de leugens,tovallig ik ben de hele dag thuis en ben bereikbaar maar jullie bellen gewoon niet en zoeken niet eens een oplossing en omdat jullie toch in gebrek zijn eis ik dat de abonnement word stopgezet want door jullie schuld heb ik al schade met mij werk want ik heb internet nodig om mij boterham te verdienen en nog kinderen te onderhouden.Ik betaal niet voor wat ik niet heb.mobiel 0639603542.Serieuze maatschappijen bellen opnieuw terug en niet iedere keer morgen.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Cristinacocco manca
    We hebben besproken dat jullie de diensten zouden defininitief afsluiten en dat ik alleen de rekening zou krijgen van wat ik gebruikt heb(dus 16 dagen)maar kreeg vandaag nog een sms gestuurd dat jullie hebben geprobeerd 68.79 van mij rekening afhalen en dat niet gelukt is en of ik zou willen handmatig betalen,zijn jullie helemaal gek geworden,dat is een rekening van 2 maanden en die krijg jullie echt niet betaald,ik ga niet betalen iets dat ik niet gebruikt en waarvaan jullie in gebreken zijn
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben maandag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Cristinacocco manca
    Ja ga ermee accord met jullie voorstel,de aansluit kosten die nooit plaats heeft gevonden word eruit gehaald en moet ongeveer 18 euro betalen,wacht gewoon op de acceptgiro van jullie een gooi de aanmaning dat ik heb gekregen(fout)van 68 euro plus administratie kosten weg,blij mee dat het opgelost is.Alvast bedankt