Klacht Online.nl: Tv insteek kaart doet niet

Cristinacocco manca

Heb pakket alle in een gekregen,vandaag aansluiting,alleen doet het maar de tv insteek kaart doet het niet,wat was hun oplossing? Niks alleen 2/ 3 dagen wachten op Funke 500 antenne + buiten montagekit,ahahah dus op oudejaar zit ik zonder tv met 2 kinderen die naar tekenfilms vragen en visite die uit het buitenland komt e we geen tv kunnen kijken,dank je mij dag verpest,ik wil vandaag mij tv kijken want daarvoor betaal ik toch en of via internet tv kijken van online maar nee ook geen oplossing gevonden .

Wil vandaag tv kijken al is het via internet

Online.nl
    Dossier aangemaakt. Wordt z.s.m. contact opgenomen
    Beste Cristinacocco Manca,
    N.a.v. ons telefonisch contact kunnen wij u voor vandaag helaas geen oplossing bieden. Indien de Insteekkaart defect is kan ik u een andere insteekkaart toesturen. Deze zal binnen een aantal dagen bij u worden aangeboden. Levering hiervan is geheel afhankelijk van Postnl. Eventueel kunt u proberen om de insteekkaart op een andere tv te proberen. Dit om uit te sluiten of de kaart daadwerkelijk defect is.
    Indien de kaart op een andere tv wel een verbinding heeft, kunt u doormede van de handleiding van uw tv de kaart correct installeren.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online
    Cristinacocco manca
    Heb gevraagd de tv box in plaats dan de insteek kaart maar heb gekregen twee maal de kasje voor de ontvangst van de insteek kaart en een Funke 500 antenne + buiten montagekit‏,ze zeggen dat ze gisteren de kasje hebben gestuurd maar het is de insteek kaart gestuurd .Ik wil de tv box in plaats dan de insteek kaart want hij doet het niet
    Cristinacocco manca
    Net gebeld om de tv kasje aan te vagen en kreeg ene Meneer Jaffa aan de telefoon die aan niemand van de klantenservice aan mij vou mij laten terug bellen maar zei dat ik zelf naar de klantenservice moet bellen,ongelofelijk,jullie maken fouten en ik moet bellen en ook betalen aan een 0900 nummer,zijn wij helemaal gek aan het worden,ben het beu,zit al voor de nieuwjaar zonder tv en krijg iedere keer een insteek kaart gestuurd dat niet doet in de tv.Is het zo moeilijk om en service te geven
    Beste Cristinacocco Manca,
    Wij hebben voor u een digitale tv ontvanger besteld.
    Deze aanvraag ligt bij ons verzendhuis. Verwachting is dat deze morgen of overmorgen naar u wordt verzonden.
    De reden dat u een TV Insteekkaart heeft ontvangen is na aanleiding van uw melding dat deze het niet zou doen.
    Om u niet langer te laten wachten op de insteekkaart heb ik deze voor u in bestelling geplaatst.
    Graag ontvangen wij van u na ontvangst van de Digitale Ontvanger de insteekkaarten retour. U kunt hiervan gebruik maken van ons antwoordnummer.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?