Opgelost door Online.nl: Tv Ontvanger Nog steeds niet ontvangen

Niels

26 september ben ik klant geworden bij online de verwachting was dat ik rond 9 oktober gebruik zou kunnen maken van mijn abonnement dit is later nog bevestigd door middel van een email op 1 september .
4 oktober kreeg ik mijn modem thuisgestuurd en op 9 oktober kreeg ik een email dat ik vanaf vandaag gebruik kon maken van mijn abonnement het hele abonnement niet alleen internet en bellen .
Ik heb meerdere keren gebeld met online en deze hebben elke keer gezegd ja meneer deze week ontvangt u de ontvanger of hij was niet op voorraad elke keer een rotsmoes maar inmiddels zit ik wel al een maand zonder TV .
Nou heb ik vorige week weer gebeld op 25 oktober met de vraag hoelang het nog ging duren dat wisten ze me niet te vertellen wel kon hij me een tijdelijke tv ontvanger aanbieden zonder opnamefunctie dat vond ik prima deze zou ik binnen 2 of 3 werkdagen binnen krijgen we zijn er nu inmiddels 5 verder en ik heb nog steeds niks ontvangen .

Zo snel mogelijk een tv ontvanger en een compensatie van 2 maanden abonnements geld .

Online.nl
    Beste meneer Laaper,
    Uw heeft aangegeven onze oplossing voor uw TV hardware nog even af te wachten. Wij hopen a.s. vrijdag de TV-decoder te kunnen versturen. Tevens hebben we een afspraak gemaakt, over de creditering van telefoonkosten en de abonementskosten.
    Online.nl Klantenservice
    Niels
    Zeer snel terug gebeld door online klacht is nog niet helemaal afgehandeld aangezien ik nog maar moet afwachten of ik 11 november mijn tv kastje krijg

Niels

Ook een klacht indienen over Online.nl?