Klacht Online.nl: Tv ontvangers blijven hangen of haperen bij terugkijken uitzending gemist en/of na pauzeren live TV.

Gebruiker1532256798

Sinds ik aangesloten ben bij glasvezel van Online.nl heb ik problemen. Ik heb dit gemeld bij Online.nl op 10-11 en ondanks de toezegging dat ik binnen 2 tot 5 werkdagen een reactie zou ontvangen, blijft deze uit.

Ik heb al meerdere keren 12, 13 en 15 november een update gestuurd met tijdstippen en het probleem welke op dat moment speelde zodat ze hier mogelijk iets aan hebben bij de analyse, maar helaas... nog geen enkele reactie van de technische afdeling. Enorm irritant wanneer je een live voetbalwedstrijd moet pauzeren en na een half uur verder wil kijken en het beeld dan blijft haperen of stil blijft staan en je noodgedwongen live verder moet kijken en daardoor een half uur gemist hebt.

Ondertussen diverse keren contact gehad met de Servicedesk om navraag te doen, maar telkens wordt mij verteld dat ze geen inzicht hebben in een oplostijd en/of wat er al gedaan is aan de klacht. Het enige wat ik telkens krijg te horen is: "Je kan reactie verwachten zodra het probleem is opgelost".

Ik voel me aan het lijntje gehouden en vraag mij af of ze wel serieus de klacht aan het onderzoeken zijn gezien de vele overige klachten over Online.nl.

Ik wil dat de problemen zeer spoedig verholpen worden en anders kosteloos opzeggen van het contract.

Gebruiker1532256798
    Klacht loopt nog en kan nog niet automatisch gesloten worden.
    Beste Joey!

Ik heb vandaag als test de andere tv ontvanger ontvangen, maar dit is exacte hetzelfde type als dat we al hebben. Dit is ook de 101 ipv de 102. Graag je reactie!
    Beste Joey,

ik heb vandaag de MZ-102 ontvanger ontvangen (zonder retourdoos) en vanavond aangesloten, deze geeft echter een foutmelding bij installatie:

Kan niet verbinden met de server (K520)
    no such box (mac adres)
    (S113)

Wanneer ik op internet zoek, lijkt het erop dat deze ontvanger niet geregistreerd is. Kan dit spoedig geregeld worden? Ik sluit nu de oude ontvanger maar weer aan... :(

Jammer dat het allemaal zo moeizaam moet gaan.

Groet,
    Beste Joey,

ik weet niet hoe jullie administratie werkt, maar het MAC adres klopt niet.

Het juiste MAC adres van de nieuwe ontvanger is:

74:3A:EF:BC:3B:F0

Wil je dit spoedig regelen zodat we hier vanavond TV mee kunnen kijken?

Groeten,
    Gebruiker1532256798
    Bedankt! De nieuwe ontvanger werkt nu.

Kunnen jullie voor de zekerheid doorgeven welke apparaten/macadressen jullie nu terug verwachten en welke 2 nu bij julllie geregistreerd staan? Dit om verdere misverstanden te voorkomen.

alvast bedankt!
    Gebruiker1532256798
    Òok met de nieuwe MZ2 TV ontvanger nog steeds problemen. Op 12-12 om 17:35 bij terug kijken Sesamstraat blijft opeens het beeld hangen. Na enige tijd ging deze haperend verder en uiteindelijk viel het geluid ook weg.
    Gebruiker1532256798
    Klacht moet open blijven staan omdat het probleem niet opgelost is! Bij beide ontvangers identieke problemen. Ook zijn de ontvangers erg traag bij het scrollen door de TV gids of door uitzending gemist.
    Gebruiker1532256798
    De klacht op klachtenkompas blijft open staan totdat het daadwerkelijk opgelost is.

Groeten,
    28-12 17:55 woonkamer mz2 terug kijken kijken Tommy, beeld blijft soms hangen

29-12 17:27 en 17:30 woonkamer mz2 sesamstraat bleef paar seconden hangen

31-12 18:05 woonkamer mz2, terugkijken zeppelin bleef hangen, daarna geen geluid en uit de opname gegooid. Daarna ongeldige media-url (k528)
    Gebruiker1532256798
    02-01 20:37 bij terug kijken eerdere opname Paulien Cornelisse blijft dese continue hangen en valt het geluid steeds weg. Tv uit frustratie uit gezet
    Gebruiker1532256798
    Er zou deze week contact worden opgenomen maar dat is helaas niet gebeurd. Wij willen dat de problemen nu eindelijk eens opgelost worden en zijn het wachten meer dan zat!
    Beste Joey,

we hebben elkaar afgelopen maandag gesproken en je gaf aan niet te weten of onze problemen op korte termijn opgelost konden worden. Daarbij gaf jij aan dat wij vanaf nu ons contract op ieder willekeurig moment konden opzeggen zonder kosten en jij het contract vrij ging geven. Ik heb echter de bevestiging hiervan nog niet ontvangen. Kun je mij alsnog de bevestiging per mail sturen dat ons contact vrij opzegbaar is?

Gebruiker1532256798
    Ik heb afgesproken met Joey dat deze klacht open blijft staan totdat ik zonder problemen ben overgestapt op een andere provider. Dit zal medio volgende maand gaan gebeuren.
    Beste Joey,

Ik kreeg een melding van de nieuwe aanbieder dat zij pas op 10-2 kunnen leveren en ik mijn contract zelf diende op te zeggen bij jullie.

Dit heb ik jullie ook gemaild. Ik laat jullie weten wanneer ik gebruik maak van de nieuwe aanbieder.

Klopt het dat ik nog geen retour dozen heb ontvangen om de hardware naar jullie terug te kunnen sturen?

Beste Joey,

Je had mij gisteren gebeld over de overstap. Bij Delta is de overstap toch nu geregeld. Vanaf vrijdag gaan zij de boel huer thuis aansluiten waarna zij jullie laten weten wanneer ik via delta online ben. Ik heb echter nu al geen internet meer ondanks de belofte van jullie dat ik niet zonder internet zou komen te zitten.

Wil je mij zo snel mogelijk even hierover bellen? Jullie klantenservice is pas vanaf 9 uur bereikbaar.

Beste Joey,

ik ben inmiddels succesvol overstapt. Kun jij controleren of mijn abbonement bij jullie nu echt gestopt is en zou je er voor kunnen zorgen dat ik de retourdozen ontvang? Volgens jullie mail zou ik deze ontvangen maar ik heb ze nog niet gezien.

Alvast bedankt voor je reactie!

Martijn Sueters
    Dag Joey,

10-2 is mijn nieuwe abonnement bij Delta ingegaan. Ik zie de dozen graag tegemoet.

Martijn Sueters

Ook een klacht indienen over Online.nl?