Opgelost door Online.nl: TV signaal bevriest één of meerdere keren per avond en terlfoon ligt er regelmatig uit.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149342
Gebruiker
Lameij
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ondanks een veelheid aan telefonische meldingen en meldingen per mail en het op bezoek krijgen van een monteur van Online.nl op hun verzoek (die ik achteraf zelf bleek te moeten betalen) nog steeds geen ongestoord TV beeld. Het bevriest nog steeds één of meerdere keren per avond voor korte of langere tijd. Gevolg is dat je de clou van cabaretiers mist, deel van een discussies in praatprogramma's mist en delen van een serie mist.
Inmiddels al een aangetekend schrijven gestuurd voor een voortijdige beëindiging van het lopende 2 jaars contract. Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn.

De oplossing

Voortijdige beëindiging van de lopende twee jaars overeenkomst zoals in een eveneens verstuurd aangetekend door mij wordt voorgesteld.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Lameij,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Lameij,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  4. Auteur
    Lameij
    Datum
    Het heeft de nodige tijd gekost, maar het probleem lijkt verholpen te zijn. Zo niet dan wordt het exit Online.nl. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. Jammer dat hier een aangetekende brief en een klacht via dit medium voor nodig waren tenslotte. Had dus ook een aantal maanden geleden zo opgelost kunnen worden. Heb nu een vast contactpersoon wanneer er weer problemen op zouden duiken. Dat is ook wel prettig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lameij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen