Opgelost door Online.nl: TV signaal bevriest één of meerdere keren per avond en terlfoon ligt er regelmatig uit.

Lameij

Ondanks een veelheid aan telefonische meldingen en meldingen per mail en het op bezoek krijgen van een monteur van Online.nl op hun verzoek (die ik achteraf zelf bleek te moeten betalen) nog steeds geen ongestoord TV beeld. Het bevriest nog steeds één of meerdere keren per avond voor korte of langere tijd. Gevolg is dat je de clou van cabaretiers mist, deel van een discussies in praatprogramma's mist en delen van een serie mist.
Inmiddels al een aangetekend schrijven gestuurd voor een voortijdige beëindiging van het lopende 2 jaars contract. Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn.

Voortijdige beëindiging van de lopende twee jaars overeenkomst zoals in een eveneens verstuurd aangetekend door mij wordt voorgesteld.

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte heer Lameij,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (AM)
    Geachte heer Lameij,

Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (AM)
    Lameij
    Het heeft de nodige tijd gekost, maar het probleem lijkt verholpen te zijn. Zo niet dan wordt het exit Online.nl. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. Jammer dat hier een aangetekende brief en een klacht via dit medium voor nodig waren tenslotte. Had dus ook een aantal maanden geleden zo opgelost kunnen worden. Heb nu een vast contactpersoon wanneer er weer problemen op zouden duiken. Dat is ook wel prettig.

Lameij

Ook een klacht indienen over Online.nl?