Klacht Online.nl: TV storing wordt NIET opgelost

Sonnybla

Donderdag 25/8, bijna alle tv zenders vallen uit alleen 1,2 en 3 en fox doen het. Gebeld, het komt door de migratie naar een ander systeem. Binnen een uur opgelost volgens de klantenservice. Na een uur terug gebeld, meneer er staat helemaal geen ticket in het systeem. Morgen ochtend werkt het weer.
Vrijdag... ik bel in de middag, sorry meneer het kan tot 3 werkdagen duren. Dus dit weekend heeft u pech.
Dinsdag 30/8 geen tv, geen oplossing, geen service.
Woensdag 31/8. na een gesprek van 45minuten is de uitkomst dat de klacht NIET opgelost wordt tot 20/9. Wanneer ik vervolgens wil opzeggen volgens de wettelijke opzegtermijn van 1 maand blijkt dat ook pas te kunnen vanaf 20/9. Dit is in strijd met de algemene voorwaarden.

Dat alle diensten waarvoor elke maand betaald wordt per direct geactiveerd worden.

Beste Sonnybla,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl
    Beste Sonnybla,

We hebben vandaag telefonisch contact gehad. Ik heb op uw verzoek een samenvatting van het gesprek naar uw e-mail verstuurd.

Wilt u misschien laten weten of u deze in goede staat heeft ontvangen?

Beste Sonnybla,

Zojuist telefonisch gesproken betreffende uw televisie. Ik heb nogmaals geprobeerd contact op te nemen met desbetreffende afdeling, maar kon ze niet bereiken. Hiervoor zal ik maandag nogmaals contact met ze opnemen.

Onze excuses. Wij zullen dit goed in de gaten houden.

Maria van Online.nl
    Beste Sonnybla,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Chris van Online.nl
    Beste Sonnybla,

Zoals zojuist telefonisch besproken is het probleem inmiddels opgelost en kunt u weer televisie kijken.
    Er is op 31/08/2016 al een compensatie ingevoerd door een collega voor de periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw televisie.

Ik heb de status van uw klacht aangepast naar afgehandeld. Zou u dit willen bevestigen?

Raoul van Online.nl
    Beste Sonnybla,

We hebben u zojuist telefonisch proberen te bereiken maar dat is helaas niet gelukt.
    We proberen het later nogmaals.

Danny van Online.nl.
    Beste Sonnybla,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad.
    In dit gesprek hebben wij besproken dat wij een nieuwe aanvraag gaan doen en deze versneld gaan opleveren.

Zodra er meer bekend is over de oplevering, laten wij u dat weten.

Raoul van Online.nl
    Beste Sonnybla,

Zojuist heb ik u gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Ik heb uw voicemail ingesproken. We hebben vandaag voor u de versnelde levering aangevraagd.

Zodra we hier een terugkoppeling op krijgen zullen we opnieuw contact met u opnemen.

Beste Sonnybla,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals besproken word het nieuwe signaal momenteel geleverd.
    Woensdag 19 oktober komt er een monteur langs om alles correct aan te sluiten.

Ik zal opnieuw contact met u opnemen zodra we zien dat de monteur bij u is geweest.

Beste Sonnybla,

Wij hebben u zojuist gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zien dat monteur is langsgeweest en alles werkend heeft achtergelaten. Wij hebben een compensatie doorgevoerd voor de periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de diensten.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bellen wij u nogmaals.

Maria van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?