Klacht Online.nl: Tv verbinding zeer slecht telefoon slecht internetverbinding traag geen oplossing word aangeboden

kemps

Dit is de 4e keer dat ik een klacht hier neerzet!
Echt totaal geen gedegen oplossing word er aangeboden, gemaild gebeld maar een oplossing vergeet het maar heb er geen goed woord meer voor over.
Ze boden interactieve tv aan middels glasvezel maar dat is niet mogelijk in Beverwijk.
Zou gebeld worden na een week of dat mogelijk was, niet gebeurd, heb Dhr. Bunsee van Online gemaild wanneer hij terugbelt, We zijn bijna een week verder na deze mail.
Maar deze meneer zou mij 2 weken geleden bellen om te horen of glasvezel kon in Beverwijk, ik moest daar zelf nota bene voor bellen met online wat deze meneer kon het mij niet vertellen.
Ik eis nu echt ontbinding van het contract! zo niet dan storneer ik de afschrijvingen van Online, ik verdom om nog langer te betalen voor diensten die niet geleverd worden door Online.
Je word als klant totaal niet serieus genomen!
Klantnummer: W2241470

Onmidelijk ontbinding van mijn contract,
betaald al dik een jaar teveel voor slechte diensten,
Word niet serieus genomen door de mensen die daar werken

Online.nl
    Geachte kemps,Er staat nog een reactie open in klachtenkompas met nummer #61580. Ik verzoek u deze klacht at te sluiten Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Csl
    kemps
    Heb ik gedaan graag nu eindelijk eens een gedegen oplossing.
    Met vriendelijke groet
    Martijn Kemps
    kemps
    Gemiste telefoontje van online, teruggebeld 5 minuten bezig krijg je een aantekening dat je teruggebeld word door de juiste afdeling,
    Niet even doorverbinden maar weer wachten dus..
    kemps
    Wordt gewoon niet gebeld wil nu eindelijk een serieus behandeld worden dus een nieuwe klacht voor de zesde keer!

kemps

Ook een klacht indienen over Online.nl?